20 هزار هوادار در آزادی

مرجع خبری پرسپولیس : يك ساعت تا شروع ديدار تيم ملي ايران برابر قطر حدود 30 هزار تماشاگر ايراني براي حمايت از ايران پا به ورزشگاه آزادي گذاشته‌اند اما ترافيك اطراف ورزشگاه آزادي نشان مي‌دهد كه هواداران فوتبال در ايران استقبال خوبي از اين ديدار خواهند كرد.

 

در حالي كه از ساعت 20 امشب تيم ملي ايران در دومين ديدار خود در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني رودرروي قطر خواهد گرفت در فاصله 70 دقيقه تا اين بازي، حدود 20 هزار تماشاگر ايراني به ورزشگاه آزادي آمده‌اند.

 

اما اطراف ورزشگاه آزادي و همچنين گيشه‌هاي فروش بليت پر از هواداراني است كه آماده حضور در ورزشگاه مي‌شوند و پيش‌بيني مي‌شود كه استقبال خوبي از اين بازي انجام گيرد.

 

مسئولان ورزشگاه آزادي براي بيكار نبودن تماشاگران تا زمان شروع بازي برنامه‌هايي را تدارك ديده‌اند كه از آن جمله مي‌توان به پخش سرودهاي حماسي و شاد اشاره كرد.

 

همچنين مجري حاضر در ورزشگاه سعي مي كرد با استفاده از جملات احساسي و حماسي، احساسات هواداران حاضر در ورزشگاه را برانگيزد. او همچنين خواست كه “در پاسخ به برخي اقدامات اخير” موقع پخش سرود ايران، تماشاگران حاضر در ورزشگاه سرود ملي ايران را بخوانند. به نظر مي‌رسد اشاره اين مجري به تحركات برخي كشورهاي كوچك حوزه خليج فارس در قبال ايران و جزاير سه گانه است.

 

همچنين امروز براي نخستين بار سوالي پيامكي در ورزشگاه آزادي از تماشاگران پرسيده شد. آن‌ها بايد به اين سوال پاسخ دهند كه نخستين گلزن ايران در اين بازي چه كسي خواهد بود كه البته واكنش تماشاگران و صدا زدن نام علي كريمي نشاني از پاسخ آن‌ها به اين پيش‌بيني پيامكي بود.

 

امروز دو ساعت پيش از آغاز بازي، حدود 7 خبرنگار قطري در جايگاه خبرنگاران ورزشگاه‌آزادي مستقر شدند اين در شرايطي است كه يك ساعت مانده به آغاز بازي رفته رفته خبرنگاران ايراني خودشان را به جايگاه رساندند.

 

امروز همچنين بازيكنان دو تيم از تونلي كه از قسمت شرقي ورزشگاه آزادي تعبيه شده، وارد زمين خواهند شد. اين در حالي است كه تا پيش از اين بازيكنان از قسمت روبه‌رو وارد زمين چمن مي‌شدند.

 

ميك مك درموت مربي بدنساز تيم ملي هم يك ساعت پيش از شروع بازي وارد زمين چمن شد و موانع تمريني را در زمين تعبيه كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)