مرجع خبری پرسپولیس : محمد رویانیان قصد ندارد پیشنهاد مالی ویکتور هوگو پاسوس ملقب به پله پرتغال را بپذیرد و پرسپولیسی شدن این بازیکن در گرو کاهش رقم پیشنهادی قراردادش خواهد بود.

 

ویکتور هوگو پاسوس ملقب به پله برزیل که در پست هافبک دفاعی بازی می کند همچنان یکی از جدی ترین گزینه های خارجی پرسپولیس برای فصل آینده است اما موانعی برای همکاری طرفین وجود دارد.

 

این بازیکن که سابقه بازی در تیم های اینترمیلان ایتالیا، پورتموث انگلستان، پورتو و بنفیکا پرتغال را در کارنامه دارد فصل گذشته یک مصدومیت سخت را در لیگ ترکیه پشت سر گذاشت و تنها در هفته های پایانی بود که رفته رفته به ترکیب تیمش بازگشت.

 

با این حال اما توانایی های این بازیکن آنقدر بود که مورد توجه باشگاه پرسپولیس و مصطفی دنیزلی قرار بگیرد. اما پیشنهاد مالی بالای پاسوس به سرخ ها جدی ترین مانع برای همکاری طرفین است.

 

رویانیان قصد ندارد چنین پیشنهادی را از سوی بازیکنی که به تازگی از کمند یک مصدومیت سخت رها شده بپذیرد و به مدیربرنامه های این بازیکن اعلام کرده همکاری طرفین تنها در صورتی امکان پذیر است که رقم پیشنهادی پله به باشگاه پرسپولیس نزدیک شود.

 

اتفاقی که تنها با تخفیف حدودا نیم میلیون دلاری پاسوس به پرسپولیس محقق خواهد شد! باید دید در نهایت این پرتغالی 25 ساله به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد، یا مذاکرات طرفین متوقف می شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)