کریمی با قائم مقام باشگاه مذاکره کرده است

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت:‌ این باشگاه قصد خرید ادینهو را ندارد، ‌ولی به دنبال خرید محمدرضا خلعتبری و كریم انصاری فرد است.

 

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه گفت: اگر چه برای فصل آینده خرید هایی را برای باشگاه انجام داده ایم، اما معتقدم هنوز هیچ كاری برای هواداران نكرده ام.

 

 

*** كریمی را دوست دارم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص وضعیت علی كریمی گفت: علی كریمی را بی اندازه دوست دارم و او عضوی از پرسپولیس است. او با قائم مقام باشگاه صحبت كرده است.

 

وی در خصوص اینكه علی كریمی اعلام كرده شرطی برای ماندن در پرسپولیس نگذاشته است، اظهار داشت: من حرف او را قبول دارم و همانطور كه گفتم علاقه خاصی به علی كریمی دارم.

 

*** شخصیت قهرمانی داریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس نیاز به این بازیكنان داشت و فكر می كنم حالا با این خریدها تیم ما شخصیت قهرمانی دارد. نمی توانم ازقهرمانی حرف بزنم اما همانطور كه گفتم پرسپولیس حالا دیگر شخصیت قهرمانی دارد.

 

*** انصاری فرد را می خواهیم

رویانیان درخصوص آخرین وضعیت كریم انصاری فرد گفت: این بازیكن را می خواهیم وامیدوارم پرسپولیسی شود. وی در مورد اینكه استقلال نیز خواهان این بازیكن است، اظهار داشت: استقلال هم حق دارد برای جذب این بازیكن تلاش كند.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درخصوص اینكه برخی از تیم ها پیشنهاد بهتری نسبت استقلال به انصاری فرد داده اند، ولی به گفته مدیرعامل آبی ها این مهاجم استقلالی خواهد شد، ‌گفت: همانطور كه گفتم استقلال هم برای جذب این بازیكن تلاش می كند و امیدوارم هر جور كه دوستان می خواهند بشود.

 

*** ادینهو نه، خلعتبری را می خواهیم

رویانیان درخصوص احتمال جذب ادینهو برزیلی بازیكن سابق تیم مس كرمان گفت: این بازیكن مد نظر ما نیست و با او مذاكره ای برای حضور در پرسپولیس نداشته ام. وی با اشاره به مذاكراتش برای جذب محمدرضا خلعتبری اظهار داشت: این بازیكن مورد نظر است و امیدوارم با او به توافق برسیم.

 

*** به امارات سفر نكرده ام

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص اخبار منتشرشده مبنی بر سفرش به امارات گفت: به این كشور سفر نكرده ام. وی تصریح كرد: شاید بعضی ها بصورت غیرواقع خبری مبنی بر سفر من به امارات منعكس كرده باشند، اما اعلام می كنم كه به این كشور سفر نكرده ام.

 

*** منتظر حضور دنیزلی در تهران هستیم

رویانیان درخصوص زمان بازگشت مصطفی دنیزلی به ایران گفت: قرار است این مربی جمعه شب به تهران سفر كند. منتظر بازگشت او به ایران هستیم و تمرینات تیم ما از روز شنبه در ورزشگاه درفشی فر آغاز خواهد شد.

 

*** بار سنگینی بر روی دوش من است

رویانیان گفت: بار بسیار سنگینی در پرسپولیس بر روی دوش من است و بعضی ها می خواهند ما را بكوبند اما ما تمام تلاش خود را خواهیم كرد. كار های زیادی در باشگاه پرسپولیس باقی مانده كه باید انجام دهیم. می خواهم كه مرا اذیت نكنند تا به هدف خود برسم.

 

*** نباید رقابت نا سالم كنند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: رقابت های ناسالم جای رقابت سالم را گرفته و این در فوتبال ما یك فرهنگ شده است. مدیران به جای كوبیدن هم باید كار خود را انجام دهند و من اگر خیلی بخواهم در رسانه ها صحبت كنم باید در مورد كار هایی كه برای باشگاه خود انجام دادم اظهار نظر كنم.

 

*** می خواهم تیم های پایه را در مسابقات شركت ندهم

رویانیان درخصوص عملكرد ضعیف تیم های پایه باشگاه پرسپولیس گفت: تیم های پایه ما زیر صفر هستند و برنامه های ویژه ای برای آنها دارم. می خواهم در فصل جدید هیچ یك از این تیم ها را در مسابقات شركت ندهم و به فكر كار اساسی باشم. قصد داریم به جای شركت دادن تیم ها در مسابقات، آكادمی قوی برای پرسپولیس بسازیم.

 

*** هواداران در اداره پرسپولیس شریك شوند

رویانیان با امیدواری به اینكه حدود 20میلیون نفر كارت هواداری پرسپولیس را بخرند از هواداران خواست تا در مخارج باشگاه شریك شوند. خرید این كارت ها برای خود پرسپولیسی ها هم خوب است و از امكانات خوبی بهره مند خواهند شد.

 

وی ادامه داد: زمانی از عملكرد خود در پرسپولیس راضی خواهم بود كه باشگاه كاملا اقتصادی شود، پرسپولیس به معنای واقعی باشگاه باشد و تیمی جهانی داشته باشیم. امیدوارم دیگران ما را اذیت نكنند و به كار های خود رسیدگی كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)