مرجع خبری پرسپولیس : محسن عاشوري در پرسپوليس ماندني شد تا مثل نيم‌فصل ليگ گذشته دستيار اول دنيزلي باشد.

 

البته با وجود ماندني شدن عاشوري باز هم قرار است يكي دو مربي ديگر به كادر فني سرخ‌ها اضافه شوند اما فعلا شماره 20 سابق سرخ‌ها نخستين نفري است كه نامش به عنوان دستيار دنيزلي مشخص شده و قرار است با حضور آقامصطفي از شنبه در تمرين تيم شركت كند.

 

 

آقامحسن در مصاحبه‌اي گفته‌ايد با باشگاه به‌صورت شفاهي توافق كرديد.


نه من با هيچ مسوولي در باشگاه صحبت نكردم، تنها در همين حد كه مترجم آقاي دنيزلي به من زنگ زدند كه اگر خارج نيستيد تمرين‌ها را شروع كنيد تا من هم از شنبه بيايم. بعد من گفتم كه باشگاه را در جريان بگذاريد كه گفتند آقاي رويانيان در جريان هستند. خودم هم بايد با دنيزلي صحبت كنم و بعد درباره قراردادم حرف بزنيم. بايد ببينيم باشگاه مطالبات بقيه مربيان و بازيكنان را داده يا نه چون با من كه تسويه‌حساب نشده، بعد براي فصل جديد درخصوص مسائل مالي قرارداد حرف بزنيم. البته لازمه اين كار صحبت با دنيزلي است. پارسال هم همين‌طور بود و من اول با آقاي استيلي صحبت كردم بعد قرارداد بستم. در كل رسم است كه سرمربي دستيارانش را مشخص مي‌كند. پارسال هم استيلي با من صحبت كرد و بعد با باشگاه قرارداد بستم. البته بعضي مواقع سرمربي درباره دستيارانش با باشگاه حرف مي‌زند و مبلغ را تعيين مي‌كند، گاهي اوقات هم دستياران بايد با باشگاه صحبت كنند.

حالا قرار است كي تمرين‌ها را شروع كنيد؟
طبق صحبتي كه با آرنگ مترجم دنيزلي داشتم، تعداد بازيكنان به حدنصاب نمي‌رسد. نهايتا 6-5 نفر را در دسترس داشتيم. آرنگ گفت مثل اينكه آقاي رويانيان هماهنگ كرده كه با آقاي دنيزلي از شنبه به‌صورت جدي كار را شروع كنيم.

تكليف ملي‌پوشاني كه تا سه‌شنبه شب در اختيار تيم ملي بودند و مدت‌هاست استراحت نكرده‌اند چه مي‌شوند؟
به ملي‌پوشان 10 روز مرخصي داده‌ايم.

آقامحسن، علي كريمي بعد از بازي قطر مصاحبه كرده و گفته در پرسپوليس نمي‌ماند.
هر مربي آرزو دارد علي كريمي را داشته باشد. البته تصميم شخصي اوست و كسي نمي‌تواند دخالت كند اما علي خيلي شفاف نگفته چرا مي‌خواهد برود. من در سايت‌ها مصاحبه‌اش را خواندم، چيزي كه هست اينكه فعلا او با باشگاه به توافق نرسيده اما اميدوارم اين توافق دوطرفه از سوي باشگاه و او انجام شود و باشگاه بتواند علي را قانع كند كه بماند چون علي پرسپوليس را خيلي دوست دارد. من در اين يك سال كه با او كار كردم مي‌دانم تقاضاي او مالي نيست و شايد درخواست‌هاي ديگري داشته باشد.

شما فكر مي‌كنيد پيامدهاي نداشتن علي كريمي براي پرسپوليس گران تمام مي‌شود؟
هر بازيكني خصوصيات فني خاص خودش را دارد اما علي در فوتبال ايران يك استثناست. من ديروز (سه‌شنبه) هم با علي پروين صحبت مي‌كردم. مي‌گويم، با جرات هم مي‌گويم با وجود آن همه همبازي خوبي كه داشتم به نظر من علي كريمي بهترين بازيكن تمام تاريخ فوتبال ما است. همه توانايي‌هايش در زمان صاحب توپ‌بودن را ديده‌اند. آن چيزي كه من خودم از آناليز بازي‌اش به‌دست آورده‌ام نقاط مثبت زيادي را نشان مي‌دهد.

هر وقت هم كه تند صحبت كرده از سر دلسوزي بوده نه چيز ديگر.
يك مقدار لحن صحبت علي تهاجمي است اما بچه فوق‌العاده ركي است. در حرف‌هايي كه مي‌زند هيچ خواسته شخصي ندارد و در جهت منافع تيم حرف مي‌زند. شايد بعضي مواقع تند صحبت كند ولي كلا از نظر فني و انضباطي فوق‌العاده است. البته بعضي مواقع حرف‌هايش براي بعضي‌ها خوشايند نيست اما براي من باعث خوشحالي بود كه يك سال با علي كار كنم. من نمي‌توانم بگويم برايش نقش مربي را ايفا كرده‌ام. روز اولي كه با بازيكنان آشنا شدم مثل يك دوست خوب تجربياتم را در اختيارشان قرار دادم.

بگذريم، به غير از شما مربيان ديگري هم به كادر فني اضافه مي‌شوند؟
مسلما بايد حداقل يك مربي گلرها به كادر فني اضافه شود. به احتمال زياد دنيزلي يك مربي بدنساز هم با خودش مي‌آورد كه من از نام و نشانش خبري ندارم.

 

* این مصاحبه قبل از توافق علی کریمی با سرخ ها گرفته شده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)