مرجع خبری پرسپولیس : در صورت موافقت مصطفي دنيزلي، مهاجم ايرلندي ليبيايي پرسپوليس با تاخير 10 روزه خود را به تمرين‌ها مي‌رساند.

 

ايمون زايد كه بعد از آخرين بازي فصل برابر الاتحاد، راهي ايرلند شده بود پيش از اين سفر از مديرعامل درخواست مرخصي كرد. او خواسته بود كه اوايل تير ماه به تهران بازگردد و البته پاسخ مديرعامل به اين درخواست هم مثبت بود.

 

حال آنكه دنيزلي هنوز در جريان اين موضوع قرار نگرفته است و قرار شده وقتي به تهران بازگشت در اين باره نظرش را اعلام كند.

 

با اشاره به همين موضوع، مديربرنامه‌هاي ايراني ايمون‌زايد مي‌گويد: «زايد قبل از رفتن به تعطيلات از باشگاه درخواست مرخصي بيشتري را كرده بود كه سردار هم موافقت كرد. او مي‌خواهد در مراسم ازدواج خواهرش كه 10 روز ديگر برگزار مي‌شود شركت كند اما موضوع اين است كه دنيزلي چون زودتر به تعطيلات رفته بود اصلا در جريان نيست.

 

قرار است وقتي برگشت رويانيان با او صحبت كند تا مشخص شود زايد چه موقع مي‌تواند به تهران بيايد البته در هر صورت او به تمرين‌هاي چند روز اول نمي‌رسد چون هنوز كارهاي مربوط به ثبت قراردادش را هم انجام نداده و خيلي زود بخواهد خودش را به پرسپوليس برساند، اواسط هفته آينده است. با اين همه او منتظر مانده تا ببيند دنيزلي با مرخصي‌اش موافقت خواهد كرد يا نه!»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)