مرجع خبری پرسپولیس : در شبي كه كريمي تنها ستاره نيمه روشن تيم ملي در مصاف با قطر بود و دوباره شمه‌اي از آن حركات ديدني و هيجان‌برانگيز را به رخ فوتبال آسيا كشيد، يك خبر بد مي‌توانست تمام آن دريبل‌هاي موفق را به دست فراموشي بسپارد.

 

خبري كه خود كريمي بعد از بازي به خبرنگاران داد تا تيتر يك روزنامه‌هاي ديروز باشد: «حضورم در پرسپوليس منتفي است.» كريمي در حالي اين حرف‌ها را مطرح كرد كه تا يكي دو روز قبل از بازي با قطر صحبت از جدايي او و پرسپوليس خنده‌دار به نظر مي‌رسيد.  

 

اصل داستان همين است؛ كريمي از همان روز اول شرط كرده بود تيمي خوب و قدرتمند بسته شود تا قراردادش را تمديد كند اما انگار ايده‌آل‌هاي او با مديران پرسپوليس تا حدودي فرق مي‌كرد. از طرفي براي كريمي اينكه باشگاه پنج شش خريد عمده‌اش را انجام داده و بعد سراغ او رفته تا درباره خريدها مشورت بگيرد سنگين آمده است.

 

تقريباً 4 روز پيش بود كه جمشيد زارع قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس در اردوي تيم ملي به ديدن كريمي رفت و دو ساعت با او مذاكره كرد. زارع در اين جلسه دو ساعته حرف‌هاي كريمي را شنيد و به رويانيان انتقال داد اما ظاهراً مديرعامل باشگاه با اين خواسته‌ها موافقت نكرده است.

 

اما خواسته‌هاي كريمي چه بوده؟ كاپيتان پرسپوليس به باشگاه گفته حالا كه مدافعان و دروازه‌بان مطمئني جذب شده در خط هافبك و حمله هم بايد بازيكنان قدرتمندي جذب شوند. در اين باره وي درخصوص جذب پژمان نوري و حفظ مازيار زارع هم صحبت كرده اما داستان اصلاً شبيه آنچه كه رسانه‌ها بدان پرداخته‌اند، نيست.

يكي از مباحثي كه سه‌شنبه شب كريمي را برآشفت همين موضوع ماندن مازيار زارع بود. كريمي كه از اين شايعه حسابي شاكي به نظر مي‌رسد ديروز هم در مصاحبه‌اش گفت: «درباره يك بازيكن از من نظر خواستند كه من گفتم خودتان مي‌دانيد. جالب اينكه آن بازيكن چند بار با من تماس گرفت و پيغام داد اما جوابش را ندادم تا حرف و حديثي به وجود نيايد.»

طبق آنچه خود كريمي گفته اين بازيكن مازيار زارع نبوده چرا كه مازيار در اردوي تيم ملي كنار دست كريمي است و نيازي به تماس گرفتن با او ندارد. اين بازيكن قطعا ملي‌پوش هم نيست بلكه يكي از چهره‌هاي شاخص يك تيم شهرستاني است كه اتفاقا وقتي بحث پرسپوليسي شدنش منتفي شد، سر از يك تيم قدرتمند ديگر درآورد و با آن تيم قرارداد بست.

 

كريمي كه ديروز بعد از سه هفته به خانواده‌اش رسيد و صبح راهي شمال كشور شد بعد از همان مصاحبه مفصل خود بعد از بازي در تونل ورزشگاه آزادي به خبرنگاران گفته: «قرار است يك جلسه ديگر با رويانيان داشته باشم و رفتن و ماندنم به آن جلسه بستگي دارد.» همانطور كه پيش‌تر اشاره شد خواسته‌هاي كريمي به هيچ وجه مربوط به مسائل مالي نيست و او مي‌خواهد تيمي مقتدر راهي فصل آينده مسابقات شود.

 

به هر حال هر چه بود و نبود را باید به بوته فراموشی سپرد چرا که حالا ارگان مطبوعاتی باشگاه از توافق برای تمدید قرارداد کریمی و حل شدن سوء تفاهم موجود میان طرفین خبر می دهد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)