کریمی بزرگ تیم ملی و با مرام است

مرجع خبری پرسپولیس : محمدرضا خلعتبری می گوید هر چند ادامه حضورش در فوتبال امارات از نظر مالی سود بسیاری برایش دارد اما همه چیز پول نیست و او احتمالا فصل آینده در پرسپولیس خواهد بود.

 

خلعتبری در خصوص صحنه درگیری اش با بازیکن تیم ملی قطر که به دخالت علی کریمی منجر شد، گفت: در صحنه ای که توپ روی دروازه قطر ارسال شد من تصور می کردم توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرده و نسبت به این موضوع اعتراض کردم.

 

 

این مسئله باعث ناراحتی بازیکن قطر شد و ناجوانمردانه در شرایطی که او را نمی دیدم از پشت به سر من ضربه زد و داور هم این صحنه را دید و اگر این صحنه را نادیده نمی گرفت باید با کارت قرمز بازیکن قطر را جریمه می کرد. من آنقدر عصبی بودم که می خواستم با مشت به صورت بازیکن قطر بزنم اما در آن شرایط تیم ملی 10 نفره می شد و به همین علت تمام خشم خودم را کنترل کردم در صورتی که اگر یک بازی ملی نبود واکنش تندی به این مسئله نشان می دادم.

 

خلعتبری در خصوص دخالت علی کریمی که منجر به یک کارت زرد برای وی شد، گفت: علی کریمی بزرگ تیم ملی ایران است. او این صحنه را دید و واکنش نشان داد و فقط می توانم بگویم علی کریمی خیلی بامرام است.

 

مهاجم تیم ملی ایران با انتقاد شدید از نحوه بازی قطری ها اظهار داشت: تیمی که مقابل ایران بازی کرد تنها اسمش قطر بود چرا که از تمام نقاط دنیا بازیکن داشت! تعجب می کنم بازیکنان خارجی قطر چطور رفتارهای عرب ها را گرفته اند، دروازه بان قطر هم با 2 متر قد مدام بی دلیل روی زمین می افتاد و آه و ناله می کرد در شرایطی که من نصف جثه او را دارم و از این کارها بیزار هستم!

 

خلعتبری در خصوص قرار نگرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی نیز گفت: نظر کادرفنی بود و اعتراضی به این موضوع ندارم.

 

اما داستان حضور مهاجم الوصل در پرسپولیس دیگر محور گفت و گو با محمدرضا خلعتبری بود: پس از مدت ها فرصت کردم به دور از هیاهوی فوتبال کمی استراحت کنم و قرار است چند روزی هم به کشور آلمان سفر کنم. مدیربرنامه هایم در امارات مشغول مذاکره با الوصل است و بزودی برای مذاکره با باشگاه پرسپولیس به تهران سفر می کند.

 

خلعتبری با اشاره به پیشنهاد مالی قطری ها، افزود: همه چیز برای من پول نیست، هر چند ادامه حضور در الوصل از نظر مالی به سود من خواهد بود اما دوست دارم در کنار هموطنانم بازی کنم. البته حاشیه های پرسپولیس و کنار آمدن با آن بسیار سخت است اما به طور کلی وضعیت من طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

 

وی با اشاره به قیمت های بازار نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ادامه داد: در همه جای دنیا قراردادهای با قیمت بالا وجود دارد و البته مختص یک طیف خاص از بازیکنان است. طبیعی است که بازیکنان ملی پوش مبلغ بالاتری به نسبت سایرین دریافت کنند. اولویت برای من پول نیست، درآمد بالا مهم است اما در اولویت نخست قرار نمی گیرد، دوست دارم جایی بازی کنم که شرایط زندگی ، کار و متعاقب آن موفقیت برایم فراهم شود.

 

خلعتبری در پایان اظهار داشت: از مردم به خاطر حضور خاطره انگیزشان در ورزشگاه آزادی تشکر می کنم و بابت عدم پیروزی تیم ملی عذرخواهی، مطمئن باشد ما تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم ملی ایران به کار می گیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)