مرجع خبری پرسپولیس : عضو سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اخبار برخی رسانه ها در خصوص پر شدن سهمیه لیگ برتری پرسپولیس در نقل و انتقالات را تکذیب کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ سایت خبری گل همسو با گمانه زنی و شایعه سازی های متداول در خصوص باشگاه پرسپولیس ، چند روز پیش خبری منتشر کرد در خصوص پر شدن سهمیه لیگ برتری سرخپوشان با احتساب نام محمدرضا خانزاده.

 

این منبع دروغ پراکنی با استناد به این خبر خیالی مدعی شد باشگاه پرسپولیس به دلیل پر شدن سهمیه لیگ برتری نمی تواند کریم انصاری فرد آقای گل لیگ یازدهم را جذب کند.

 

برای پیگیری این موضوع با مصطفی شهبازی یکی از اعضای سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم، وی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس، گفت: اگر نام بازیکنی در فهرست بزرگسالان باشگاهش قرار بگیرد جزو سهمیه لیگ برتر محسوب می شود، البته اگر این بازیکن کمتر از 5 بازی برای تیمش انجام داده باشد بر اساس تبصره شامل این قانون نخواهد شد.

 

وی افزود: محمدرضا خانزاده شامل هیچ کدام از این قوانین نیست چرا که فصل گذشته در فهرست امیدهای راه آهن بود و به همین دلیل سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود.

 

گفتنی است؛ مهرداد پولادی، شهاب گردان، محمد قاضی، سید جلال حسینی، حسین ماهینی و محسن بنگر شش سهمیه لیگ برتری پرسپولیس هستند که تاکنون قرارداد آن ها در هیئت فوتبال تهران ثبت شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)