مرجع خبری پرسپولیس : بدنساز جدید پرسپولیس گفت: با توجه به فعالیتم در امور بدنسازی تقریباً با خیلی از بازیکنان پرسپولیس رفیق و آشنا هستم.

 

فرهاد چیذری درباره حضورش به عنوان مربی بدنساز پرسپولیس اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که مورد اعتماد باشگاه پرسپولیس قرار گرفته‌ام، من 41سال سن دارم و  ورزش را در عرصه‌های مختلف و گذراندن دوره‌های بدنسازی آغاز کرده‌ام.

 

 

وی افزود: شروع ورزش من با احمدرضا عابدزاده بود، البته خودم در رشته‌های رزمی فعالیت داشته‌ام. پس از گذشت چند مدت در سال 1380 به رشته بسکتبال و بدنسازی رو آوردم. من در تیم‌های مهرام، پتروشیمی بندر امام، صنام و چند تیم دیگر فعالیت کرده‌ام .

 

چیذری عنوان کرد: من از قدیم با قرمزپوشان دوست و آشنا هستم و می‌توانید از آنها بپرسید که مرا می‌شناسند یا خیر، سابقه من در عرصه بدنسازی پاسخگوی سؤالات شما است. البته باز هم می‌گویم همه بازیکنان نسل جدید و حتی نسل قدیم مانند اسطوره‌ای به نام عابدزاده من را می‌شناسند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به مدت یک سال با پرسپولیس به توافق رسیده‌ام و امیدوار هستم زیر نظر کادر فنی بتوانم کار خودم را به بهترین شکل در این تیم بزرگ به نمایش بگذارم. من این را می‌دانم که دوران بدنسازی یکی از سخت‌ترین و حساس‌ترین دوره‌ها پس از بازی‌ها مخصوصاً در تیم بزرگ پرسپولیس که هواداران بسیاری دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)