مرجع خبری پرسپولیس : محمدرضا خلعتبری روز پنجشنبه بعد از بازگشت به ایران قرارداد خود را با پرسپولیس امضا می کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ با جذب کریم انصاری فرد آقای گل لیگ یازدهم، محمدرضا خلعتبری هافبک – مهاجم تکنیکی الوصل آخرین ستاره ایرانی مدنظر باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده است.

 

 

خلعتبری که پس از بازی تیم ملی ایران مقابل قطر برای استراحت به آلمان سفر کرده است با مسئولان باشگاه الوصل برای فصل آینده به توافق نرسید و حتی باشگاه اماراتی پس از مذاکره با مدیربرنامه های محمدرضا خلعتبری قید این بازیکن را برای فصل آینده زد.

 

 

خلعتبری البته از 2 باشگاه اماراتی دیگر نیز پیشنهاد دارد اما می خواهد با توجه به شرایط حساس تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل، فصل آینده را در ایران و پرسپولیس بازی کند تا با درخشش در ترکیب این تیم حضور ثابتی در تیم ملی ایران داشته باشد.

 

خلعتبری روز پنجشنبه به ایران بازخواهد گشت تا قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس امضا کند و آخرین بمب ایرانی رویانیان در فصل نقل و انتقالات باشد. هر چند بلاتکلیفی مصطفی دنیزلی در بازگشت به ایران حسابی افکار مدیرعامل سرخپوشان را مشغول کرده است.

 

باشگاه پرسپولیس علاوه بر خلعتبری به دنبال جذب «سوسا»، هافبک دفاعی سابق تیم های رایو والکانو و سالامانکالا اسپانیا است و در صورت عدم تمدید قرارداد امیرحسین فشنگچی، احتمال امضای قرارداد با مهرزاد معدنچی نیز وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)