طی امروز و فردا با رویانیان صحبت می کنم

مرجع خبری پرسپولیس : ایمون زاید مهاجم محبوب و لیبیایی پرسپولیس به دلیل برگزاری مراسم عروسی خواهرش همچنان در ایرلند به سر می برد و احتمالا هفته آینده برای شرکت در تمرینات پرسپولیس به تهران خواهد آمد.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری، با جذب کریم انصاری فرد و محمد قاضی، برخی سایت های خبری حاشیه ساز از قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با ایمون زاید خبر دادند. خبری که البته چندان نزدیک به واقعیت به نظر نمی رسد.

 

 

ایمون زاید که پس از توافق با رویانیان برای تمدید قراردادش به ایرلند سفر کرد تا مدتی را به استراحت بپرداز قرار بود روز شنبه به تهران سفر کند اما به علت در پیش بودن عروسی خواهرش در روز یکشنبه آینده (4 تیرماه) چند روزی را بیشتر در مرخصی خواهد ماند.

 

کامران گروهی مدیربرنامه های ایمون زاید در ایران، در این خصوص، می گوید: زاید از چند باشگاه اروپایی هم برای فصل آینده پیشنهاد دارد اما پیش از سفر به ایرلند در مذاکره با محمد رویانیان بر سر تمام جزئیات از جمله مسائل مالی به توافق رسیدیم. البته در مدت حضور زاید در ایرلند، طرفین تماسی با یکدیگر نداشته اند.

 

وی افزود: طی یکی ، 2 روز آینده به دیدار رویانیان می روم تا وضعیت نهایی تمدید قرارداد ایمون زاید با پرسپولیس روشن شود. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرارداد ایمون زاید را با پرسپولیس با همان مبلغ توافق شده تمدید می کنیم.

 

به این ترتیب زاید پس از شرکت در مراسم ازدواج خواهرش، احتمالا از اواسط هفته آینده به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)