مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تازه وارد پرسپولیس می گوید خیلی ها می خواهند برایش حاشیه درست کنند اما او به این چیزها فکر نمی کند و آمده تا با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.

 

بازیکن تازه وارد پرسپولیس که فعلا در تعطیلات به سر می برد در گفت و گویی گفت: فعلا در حال استراحت هستم. اما تا چند روز آینده به تهران می آیم تا در تمرینات پرسپولیس شرکت کنم.

 

او با بیان اینکه برخی ها می خواهند ماهینی را وارد حاشیه کنند حرف هایش را این طور ادامه می دهد: من در بوشهر بودم که می شنیدم از قول من در روزنامه های مختلف مطلب کار کرده اند. اما من یکی دو روز است که تلفن همراهم را روشن کرده ام. متاسفم برای کسانی که از همین حالا شروع کرده اند تا برای من و پرسپولیس حاشیه سازی کنند.به این چیزها اهمیت نمی دهم و با قدرت کارم را در تیم جدیدم شروع می کنم.

او در پایان با بیان اینکه برای قهرمان شدن به پرسپولیس آمده است ادامه می دهد: پرسپولیس امسال نفراتی را جذب کرده است که بیشتر آنها ملی پوش هستند. من به این تیم آمده ام تا قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن سرخ تجربه کنم. مطمئن هستم که پرسپولیس امسال یک فصل خوب را تجربه خواهد کرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)