مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر در فوتبال باعث شد نامردی‌ها در این ورزش را درک کند، اعلام کرد به جای پاداش نایب قهرمانی در آسیا با جریمه مواجه شده است!

 

متن کامل بیانیه محمد قاضی در زیر می‌آید: “زمانی که تازه فوتبال را به صورت حرفه‌ای شروع کرده بودم، همیشه از سوی بزرگترها و پیشکسوتان به من توصیه می‌شد مراقب باشم چرا که فوتبال نامرد است.

 

این توصیه که تا به الان به عضویت تیم ملی درآمدم نیز برایم معنا و مفهوم درستی نداشت، تا اینکه در چند روز گذشته اتفاقاتی برایم رخ داد تا از خودم سئوال کنم که آیا فوتبال ما نامرد است یا اینکه فوتبال در همه جای دنیا نامرد است؟

 

تازه به توصیه بزرگان و پیشکسوتان رسیدم و دارم این نامردی را لمس می‌کنم! من این نامردی را زمانی لمس کردم که جواب تلاش سه ساله خود را با جریمه جواب گرفتم! من نامردی فوتبال را وقتی فهمیدم که پاداش نایب قهرمانی دو ساله در لیگ برتر را با جریمه جواب گرفتم.

 

نامردی فوتبال را وقتی درک کردم که برای موفقیت تیم در گرمای شدید عربستان از حال رفتم ولی جواب تعصبم را با جریمه گرفتم‌! نامردی فوتبال را وقتی فهمیدم که در هنگام تنظیم قرارداد هزاران قول و قرار مردانه گذاشتیم ولی در نهایت بعد از کوشش و تلاش،‌ جوابم را با جریمه گرفتم‌! نامردی فوتبال را وقتی دیدم که با نداری‌های تیم سوختیم و ساختیم ولی در انتها جوابم را با جریمه گرفتم‌!

 

من برای مردانگی در فوتبال تلاش کردم و برای گرفتن حق خودم هرگز کوتاه نمی‌آیم، چرا که اعتقاد دارم فوتبال پاک است و مرد را از نامرد جدا می‌کند”.

 

محمد قاضی در خصوص این بیانیه تنها به گفتن جمله که ” این بیانیه کلی بوده و برداشت از آن آزاد است” بسنده کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)