مرجع خبری پرسپولیس : تیم امید پرسپولیس در اولین مسابقه خود از فصل جدید رقابت های امید باشگاه های تهران شنبه آینده در ورزشگاه فکوری میهمان تیم پیکان است.

 

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت باشگاه؛ امیدهای سرخپوش که ساعت 17 روز شنبه به میدان خواهند رفت، مانند فصل گذشته توسط منوچهر عبدالله نژاد هدایت می شوند.

 

 

سرمربی تیم امید پرسپولیس درباره این باره گفت: تیم نسبت به سال قبل تقویت شده است، البته در اولین بازی برابر تیمی قرار می گیریم که در رده های پایه تیم های قدرتمند و با شخصیتی دارد.

 

وی افزود: قصد داریم از اولین گام، برای پیروزی به میدان برویم. پیکان نسبت به اکثر تیم ها از سطح  فنی بالاتری برخوردار است و با این پیروزی در واقع در شروع مسابقات به جایگاه خوبی خواهیم رسید.

 

تیم فوتبال جوانان پرسپولیس از سری رقابت های فصل جدید قهرمانی باشگاه های تهران پنجشنبه این هفته میزبان تیم نیروی زمینی است.

 

با شروع رقابت های رده های پایه تهران از این هفته، جوانان پرسپولیس ساعت 15 پنجشنبه در اولین بازی در فصل جدید، میزبان تیم نیروی زمینی خواهند بود.

 

مجید پروین سرمربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس درباره شرایط این تیم می گوید: دو ماه است تمرینات مداومی داشته ایم و نزدیک به 400 تا 500 بازیکن را مورد تست فنی قرار دادیم. در حال حاضر منتظر برگزاری هفته اول این بازی ها هستیم تا به یک ارزیابی کلی از شرایط تیم ها برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)