مرجع خبری پرسپولیس : اگر محمدرضا خلعتبری طی روزهای آینده قرارداد خود را امضا کند، تعداد ملی پوشان پرسپولیس به عدد 9 خواهد رسید.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ عملکرد بی نظیر رویانیان در فصل نقل و انتقالات همه نگاه ها را متوجه باشگاه پرسپولیس تا پس از سال ها استخوان بندی تیم ملی فوتبال ایران را سرخپوشان پایتخت تشکیل بدهند.

 

با جذب انصاری فرد تعداد ملی پوشان پرسپولیس به عدد 8 رسید و آنطور که پیداست با امضای قرارداد محمدرضا خلعتبری این تعداد باز هم افزایش خواهد داشت.

 

علی کریمی، سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، شهاب گردان، محمد قاضی ، غلامرضا رضایی و کریم انصاری فرد در حال حاضر ملی پوشان پرسپولیس هستند و امضای قرارداد محمدرضا خلعتبری با این تیم هم تقریبا قطعی شده.


به این ها البته علیرضا حقیقی را هم اضافه کنید که با پیراهن پرسپولیس لژیونر شد و به رابین کازان پیوست. او یکی از نفرات ثابت لیست کارلوس کی روش است. همچنین محمد نوری و محسن بنگر نفراتی هستند که در بیشتر اردوهای ملی حضور داشتند و هیچ بعید نیست در آینده بار دیگر ملی پوش شوند.


نکته جالب اینکه از میان ملی پوشان پرسپولیس، علی کریمی، سید جلال حسینی ، کریم انصاری فرد، حسین ماهینی و مهرداد پولادی در آخرین بازی شاگردان کی روش مقابل قطر در ترکیب ثابت حضور داشتند و محمدرضا خلعتبری هم از نیمه دوم مسابقه به زمین رفت و عملکرد جالب توجهی هم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)