مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصمیم ما برای برگزاری تمرینات پشت درهای بسته به نفع هواداران است.

 

محسن عاشوری اظهار داشت: هفته گذشته مترجم مصطفی دنیزلی با من تماس گرفت و اعلام کرد اگر در ایران هستم تمرینات پرسپولیس را طبق برنامه دنیزلی از روز چهارشنبه شروع کنم تا خودش به ایران بیاید.

 

وی افزود: متاسفانه مشکلی در این بین پیش آمد و تمرینات را با 2 روز تاخیر با 10 نفر شروع کردیم. یک سری از بازیکنان در مرخصی هستند و افراد دیگری همراه با تیم ملی جوانان به مسافرت رفته‌اند. انشاالله با اضافه شدن این بازیکنان تیم کاملی خواهیم داشت.

 

عاشوری تاکید کرد: رویانیان از من خواست با قدرت و با اختیار تام کارم را شروع کنم. من هم به خاطر اعتماد ایشان و نگاه ویژه رویانیان کار را شروع کردم. از مسئولان باشگاه درخواست کردم با توجه به اینکه در حال از دست دادن زمان بودیم یک بدنساز خوب استخدام کنند که رویانیان با درخواست من موافقت کرد و  چیذری را آوردیم که بازیکنان بزرگی مثل مهدوی کیا و هاشمیان از او شناخت خوب دارند.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا درست است بدون قرارداد و سرمربی تیم با پرسپولیس استارت زده‌اید یادآور شد: قبول دارم این موضوع حرفه‌ای نیست که بازیکن و مربی بدون قرارداد کار خود را شروع کند اما من به خاطر پرسپولیس و قلبم خواستم به این تیم کمک کوچکی کرده باشم. در این زمان من به فکر پرسپولیس هستم نه چیز دیگر. من در پرسپولیس بازی کرده‌ام و این تیم را دوست دارم.

 

عاشوری افزود: از طرف دیگر برای من جالب بود که رویانیان و دنیزلی به من اطمینان کردند. الان نباید دنبال این باشیم که قرارداد دارم یا خیر. سر فرصت می‌شود درباره این ماجراها حرف زد هر وقت هم سرمربی جدید آمد اختیار تام دارد دستیاران خود را انتخاب کند. اگر بودم به پرسپولیس کمک می‌کنم در غیر این صورت وجدانم راحت است که کم نگذاشته‌ام.

 

مربی پرسپولیس درباره نحوه تمرینات این تیم گفت: به نظر من بچه‌ها فوق العاده کار را شروع کردند. ما بعد از ظهر روز گذشته 11 کیلومتر را در یک ساعت و 20 دقیقه دویدیم و این نشان می‌دهد بازیکنان این پتانسیل را دارند که 14 کیلومتر را ظرف یک ساعت و 30 دقیقه بدوند. این خیلی آمار خوبی است و مرا غافلگیر و خیالم را برای شروع فصل راحت کرد.

 

وی در خصوص بازیکنان جذب شده گفت: در خط دفاعی و دروازه کمی نگران بودیم اما بازیکنان خوبی را جذب کردیم. در خط هافبک نیز چندان نگران نبودیم اما در حمله نیاز به بازیکنان داشتیم که مهره‌های خوبی را گرفته‌ایم. نیاز به دو هافبک دفاعی خوب داریم که یکی از آنها از برزیل می‌آید و کار بازیکن دیگر نیز توسط رویانیان در حال انجام است.

 

مربی پرسپولیس درباره ناراحتی هواداران از برگزاری تمرینات پشت درهای بسته گفت: یک سال فوتبالم را در قطر دنبال کردم اما بدترین روزهای فوتبالی‌ام بود چون هیچ هواداری را در بازی‌ها نمی‌دیدم. وقتی هوادار در فوتبال نباشد هیچ لذتی ندارد ولی این کار ما فقط به خاطر هواداران است. در فصل بدنسازی فشار روی بازیکنان بسیار زیاد است و باید صداها راحت‌تر و با تمرکز به یک بازیکن برسد در غیر این صورت خلل‌ ایجاد می‌شود. با توجه به اینکه بدنسازی پرسپولیس به روز است تصمیم گرفتیم هواداران در تمرین نباشند اما این موضوع به معنای آن نیست که هواداران را در تمرینات راه نمی‌دهیم.

 

وی تاکید کرد: اگر این تصمیم را گرفته‌ایم به خاطر خود هواداران است. هواداران به بازیکنان پرسپولیس علاقه دارند و بعد از اینکه بازیکنان مورد علاقه خود را تشویق می‌کنند دوست دارند جواب بشنوند و اگر بازیکنی عکس العمل نشان ندهد ممکن است دلخوری‌هایی به وجود آید. به همین دلیل هواداران از من بپذیرند که این کار به نفع پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)