مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت نمی توان به عملکرد محمد رویانیان در فصل نقل و انتقالات انتقادی را وارد دانست.

 

علیرضا رحیمی درباره اینکه چرا فدراسیون تصمیم گرفته در فصل جدید مسابقات جام حذفی را حذف کند اظهار داشت: ما به خاطر کی‌روش این تصمیم را گرفتیم با توجه به اردوهای تیم ملی و برنامه فشرده‌ای که دارد، فعلاً چنین بحثی را در هیئت‌رئیسه مطرح کردیم.

 

 

وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند چنین تصمیمی در آینده به ضرر فوتبال باشد گفت: به هر حال کی‌روش هم شرط و شروطی دارد، البته ما می‌خواهیم در جلسه‌ای که با او می‌گذاریم مفصل حرف‌هایمان را بزنیم البته پیش از اینکه بخواهیم چنین تصمیمی‌ را عملی کنیم باید استعلام AFC را بگیریم.

 

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه آیا از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات رضایت دارد یا خیر گفت: اگر از شرایط راضی نبودم که باید به خانه‌ام می‌رفتم.

 

وی درباره اینکه گفته می‌شود از محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس به دلیل عملکردش در نقل و انتقالات شاکی است، اظهار داشت: من چرا باید از رویانیان شاکی باشم، وقتی قانون به او چنین اجازه‌ای می‌دهد هیچ‌کس نمی‌تواند ایرادی بگیرد اشکال کار از قوانین و قواعد ما است که البته سعی داریم در سال 92 برخی ازبندهای قانون را اصلاح کنیم تا زمانی‌که قوانین تغییر نکند هیچ‌کس نمی‌تواند به کسی ایراد بگیرد چون منع قانونی وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)