مرجع خبری پرسپولیس : طی روزهای گذشته برخی منابع خبری از تمایل باشگاه پرسپولیس برای جذب جواد نکونام هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا خبر دادند.

 

خبری که بیشتر به شایعه شبیه است تا واقعیت. هافبک 6 سال گذشته اوساسونا برای جدایی از این تیم و پیوستن به تیم های ایرانی با مشکلات بسیاری مواجه است که حضور او را در لیگ برتر ایران تقریبا غیرممکن می کند.

 

 

اگر پرسپولیس به جذب نکونام تمایل نشان دهد باید مبلغ یک میلیون یورو برای رضایتنامه این بازیکن به اوساسونا پرداخت کند. علاوه بر این دستمزد سالیانه او در اسپانیا هم بیشتر از این مبلغ است و وی در صورت جدایی از اوساسونا به تیمی خواهد پیوست که از نظر مالی شرایطی بهتر از وضعیت کنونی اش در اسپانیا را برایش فراهم کند.

 

با توجه به نرخ یورو در ایران به نظر می رسد بازگشت نکونام به لیگ برتر تقریبا غیرممکن است!

 

در حال حاضر باشگاه های بشیکتاش ترکیه و الغرافه قطر حاضرند شرایط مالی نکونام را تامین و مبلغ رضایتنامه این بازیکن را به اوساسونا بپردازند. علاوه بر این ها چند باشگاه دیگر عربی هم پیشنهاداتی به کاپیتان تیم ملی ایران داده اند.

 

جواد نکونام در حال حاضر در ایران است و به همراه خانواده اش به شمال کشور سفر کرده تا پس از چند روز استراحت در خصوص آینده اش تصمیم گیری کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)