مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از حضورش در مسابقات فصل جاری لیگ با پیراهن شماره 2 خبر داد و گفت: این روزها برای پرسپولیس بسیار مهم است و امیدوارم سرمربی تیم بزودی انتخاب شود.

 

مهدی مهدوی‌کیا در مورد عقد قرارداد سفید با تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت:

 

من با پرسپولیس این صحبت‌ها را ندارم، نه من شرط و شروطی داشتم و نه مسئولان باشگاه هم برایم شرطی گذاشتند، همین مسائل باعث شد با همدیگر به تفاهم و توافق کامل دست یابیم و در نهایت قرارداد سفیدی با باشگاه امضا کنم.

 

وی در مورد اینکه قرار است در این فصل پیراهن شماره 2 را برتن کند، اظهار داشت: سال‌های سال در تیم ملی پیراهن شماره 2 را برتن می‌کردم و امسال با موافقت باشگاه تصمیم گرفتم مجددا با این شماره پیراهن در مسابقات به میدان بروم.

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط این تیم اضافه کرد: این تیمی که من می‌بینم، برای قهرمان بسته شده است. البته تنها مشکل موجود ناهماهنگی بین بازیکنان است اما با توجه به اینکه اکثر بازیکنان جدید ملی‌پوش بود و پتانسیل بالایی دارند، فکر می‌کنم می‌توانند تا شروع فصل به شرایط مطلوب رسده و لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

 

وی با ابراز امیدواری از اینکه پرسپولیس در این فصل عملکرد خوبی داشته باشد و فصل بد گذشته را جبران کند، در مورد سرمربی آینده تیم خاطرنشان کرد: باشگاه در این خصوص تصمیم گیرنده نهایی بوده و ما بازیکنان تابع تصمیمات اتخاذ شده خواهیم بود. البته امیدوارم سرمربی تیم هرچه زودتر مشخص شده و کار آماده‌سازی تیم را آغاز کند.

 

مهدوی‌کیا در پاسخ به این پرسش که نداشتن سرمربی به پرسپولیس ضربه نخواهد زد؟، تاکید کرد: در این مقطع تیم در حال انجام تمرینات بدنسازی است اما زمانیکه کارهای تاکتیکی شروع می‌شود، حضور سرمربی در تیم الزامی است. این روزها برای پرسپولیس بسیار مهم است و امیدوارم سرمربی پرسپولیس بزودی انتخاب شود.

 

وی در مورد اینکه از بین دنیزلی و متسو، کدام یک برای هدایت پرسپولیس مناسب‌تر است، افزود: من با متسو کار نکرده‌ام اما مربی با تجربه و کاربلدی است و کارنامه خوبی در این سال‌ها داشته است. در 6 ماه گذشته هم با دنیزلی کار کردم اما ایشان به خاطر مشکلات خانوادگی، تا این لحظه نتوانستند کارشان را با پرسپولیس آغاز کنند.

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه همه منتظر تصمیم نهایی دنیزلی هستند، در پایان گفت: همانطور که گفتم ما بازیکنان تابع تصمیمات مدیران بوده و هر فردی سرمربی تیم شود، کار خودمان را انجانم می‌دهیم اما امیدوارم هر کسی که سرمربی پرسپولیس می‌شود، این تیم را به جایگاه اصلی و قهرمانی در فصل جاری برساند.

 

مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته پس از توافق با مسئولان این باشگاه، قرارداد سفید با تیم پرسپولیس امضا کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)