مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه سایپا با بیان اینکه برای صدور رضایتنامه کریم انصاریفرد با مدیران پرسپولیس مذاکره می‌کند، گفت: نه انصاریفرد و نه هیچ بازیکن دیگری را در تیم سایپا به زور حفظ نمی‌کنیم.

 

پرویز حیدری در خصوص صحبت‌های محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه باشگاه سایپا هنوز رضایتنامه کریم انصاری فرد را صادر نکرده است، تصریح کرد: انصاری فرد یکسال دیگر با سایپا قرارداد دارد اما ما بنا نداریم هیچکس را به زور در تیم نگه داریم.

 

قرار است با مدیران پرسپولیس در این خصوص مذاکره کنیم تا این مشکل حل شود.

 

وی در خصوص اینکه قرارداد انصاری فرد با سایپا برای سال دوم توافقی بوده است، تاکید کرد: قرارداد انصاری فرد در فدراسیون فوتبال موجود است و شما می‌توانید آنرا مشاهده کنید. طبق توافق قرار بود فقط مبلغ قرارداد این بازیکن در سال دوم 20 درصد افزایش یابد و حرفی از جدا شدن در قراردادش به میان نیامده بود.

 

مدیرعامل باشگاه سایپا با بیان اینکه هر بازیکنی دلش با سایپا باشد در این تیم می‌ماند، گفت: تلاش ما این بوده است تا به بازیکنان جوان میدان بدهیم. به همین خاطر از تیم سایپای شمال و سایپا مهرکرج بازیکنان جوان زیادی گرفته‌ایم. به هر حال بازیکنان جوان هم به دنبال اثبات و جا انداختن خود در فوتبال هستند و انگیزه زیادی دارند.

 

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که “هدف سایپا برای فصل آینده کسب چه جایگاهی است؟”، تصریح کرد: ما با توجه به بودجه و اندازه گلیم خود، پای‌مان را دراز می‌کنیم. در مجموع با تلاش و توکل به خدا قصد داریم حداقل از رتبه سال گذشته در جدول پایین‌تر نرویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)