حاشیه های تمرین صبح شنبه

مرجع خبری پرسپولیس : مراسم افتتاح رسمي تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس با حضور مدير عامل اين باشگاه آغاز شد.

 

بهاولين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس با حضور بيشتر بازيكنان اين تيم و در غياب ملي‌پوشان به جز محمد قاضي و با حضور هواداران اين باشگاه در ورزشگاه «درفشي فر» آغاز شد. پيش از شروع تمرين مدير عامل پرسپوليس امروز (شنبه) را روز “خوب و قشنگي” براي تمرين اين تيم توصيف كرد.

 

 

پيش از اين باشگاه پرسپوليس اعلام كرده بود كه تمرين امروز (شنبه) از ساعت 9 صبح آغاز مي شود، اما به دليل اين كه اين باشگاه قصد داشت پيش از آغاز تمرين مراسم ويژه‌اي را برگزار كند، تمرين با تاخير آغاز شد و اين در حالي بود كه از ساعت حدود 8 صبح بيش از 50 هوادار پرسپوليس در مقابل دروازه اصلي ورزشگاه درفشي فر اجتماع كرده بودند و منتظر رسيدن بازيكنان و مدير عامل باشگاه پرسپوليس بودند. تعداد تماشاگران در هنگام آغاز تمرين بيش از سه برابر افزايش پيدا كرد كه بخش عمده آن‌ها روي سكوي مخصوص تماشاگران جا گرفتند.

 

همچنين ساعتي پيش از آغاز تمرين مسئولان ورزشگاه درفشي فر در كنار زمين چمن اين ورزشگاه صندلي چيده بودند تا مراسم ويژه افتتاح رسمي تمرينات برگزار شود، به اين منظور يك گروه موسيقي نيروي دريايي ارتش در محل مستقر بود تا مراسم را با مارش حماسي آغاز كنند.

 

محمود شهرياري مجري نام آشناي صدا و سيما و داريوش خواجه نوري خوانده پاپ كه هر دو از طرفداران پرسپوليس هستند، در اين مراسم حاضر بودند تا برنامه افتتاح تمرين را اجرا كنند.

 

خبرنگاران و عكاسان زيادي از ساعت حدود 9 در ورزشگاه درفشي فر حاضر بودند تا مراسم را پوشش دهند.

 

علاوه بر بازيكنان و كادر فني پرسپوليس، مدير عامل و معاونان وي به همراه تني چند از پيشكسوتان پرسپوليس از جمله اسماعيل حلالي در ورزشگاه حاضر بودند.

 

محمد رويانيان كه قصد داشت وارد ورزشگاه درفشي فر شود، به دليل ازدحام جمعيت هوادار پرسپوليس ناچار شد از اتومبيل پياده شده و با پاي پياده وارد ورزشگاه شود كه در اين بين هواداران پرسپوليس با شعارهاي خود از وي استقبال و وي را تشويق كردند.

 

اين هواداران رويانيان را با لقب «سردار سرخ ايران» مورد تشويق قرار دادند.

 

هواداراني كه روي سكوهاي ورزشگاه نشسته بودند پيش از شروع تمرين با بلند كردن بنر بزرگي كه حاوي تصوير رويانيان بود، با شعارهايي براي هواداران استقلال كري خواندند.

 

هواداران پرسپوليس با سر دادن شعارهايي با ريتم سرود «يار دبستاني من» محمد رويانيان را تشويق مي‌كردند كه در همين حال مديرعامل پرسپوليس و بازيكنان به همراه معاونان باشگاه در ميان نواخته شدن مارش نظامي وارد زمين چمن شدند و مراسم با تلاوت آياتي از قرآن كريم آغاز شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)