مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه می‌دانند در فصل گذشته چه بدشانسی‌هایی گریبانگیر ما شد و امسال باید جبران کنیم.

 

علی کریمی پیش از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بسیار خوشحالم که مجددا پیراهن شماره 8 پرسپولیس را بر تن کرده‌ام. امیدوارم پس از اتفاقاتی که سال گذشته برای پرسپولیس افتاد امسال سالی خوب و موفق را پشت سر بگذارم.

 

همه می‌دانند در فصل گذشته چه بدشانسی‌هایی گریبانگیر ما شد که امسال باید تلافی کنیم.

 

وی در خصوص سرمربی جدید پرسپولیس عنوان کرد: بازیکنان در جریان این مسائل نیستند ولی طبیعتا تا دو روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد. امیدوارم بهترین تصمیم‌ گرفته شود.

 

کریمی ادامه داد: تا بازی‌ها یک ماه دیگر مانده و باید این شرایط خاص را پشت سر بگذاریم. آقای دنیزلی زحمات زیادی برای ما کشید اما به دلیل مشکلاتی که داشت استعفا داد. برای دنیزلی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مشکلات او به زودی حل شود. اتفاقی که ناخواسته است و طبیعتا مسئولان باشگاه مجبور شدند تصمیمی مبنی بر تغییر کادر فنی بگیرند.

 

کریمی خاطرنشان کرد: ‌همه ما به دنبال این هستیم تا در زمین همه چیز را ثابت کنیم. کارمان بسیار سخت است و با وجود بازیکنان خوب باید تلاش‌مان را در فصل جدید صدبرابر کنیم. امیدوارم تک تک این هواداران از ما حمایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)