مرجع خبری پرسپولیس : امير عابدزاده اعلام كرد در حال بررسي پيشنهاد دو باشگاه ايراني است و احتمال دارد فصل آينده در ايران بازي كند.

 

امير عابدزاده فرزند دروازه بان اسطوره ای پرسپولیس درباره انتخاب خود در تركيب تيم منتخب هفته ليگ USL آمريكا گفت: اولين باري بود كه در تيم منتخب هفته قرار مي‌گرفتم و به همين دليل خيلي خوشحالم.

 

اما اين افتخار در مقابل آنچه كه به دنبالش هستم بسيار ناچيز است و من تنها يك درصد راه را طي كرده‌ام. با اين حال خوشحالم كه قدم به قدم رو به جلو حركت مي‌كنم و به اهداف خود نزديك‌تر مي‌شوم.

 

دروازه‌بان باشگاه لس‌آنجلس بلوز آمريكا درباره آينده خود گفت: يكي از پيشنهادهايي كه دارم از يك باشگاه اسپانيايي است اما مدير لس‌آنجلس بلوز از من خواسته كه فعلا نام اين باشگاه را مطرح نكنم. همچنين از ايران هم پيشنهادهايي داشته‌ام. يك باشگاه از ليگ برتر و يك باشگاه از دسته اول به من پيشنهاد داده‌اند و اين احتمال وجود دارد كه فصل آينده در ايران بازي كنم اما نام اين باشگاه‌ها را نيز فعلا نخواهم گفت.

 

وي گفت: در حال حاضر بايد صبر كنم و نمي‌خواهم براي تصميم گرفتن عجله كنم. آدم‌هاي زيادي را مي‌شناسم كه به دليل اشتباهاتي كه در انتخاب‌هاي خود داشتند ضربه خوردند. به همين دليل دوست دارم كه همه پيشنهادها را بررسي كنم تا دچار اشتباه نشوم.

 

عابدزاده گفت: براي من خيلي مهم نيست كه در كجا باشم، بلكه آنچه اهميت دارد اين است كه بتوانم در تركيب اصلي تيمم قرار بگيرم و تجربه كسب كنم چون همه گلرهاي موفق به دليل اينكه از سن كم بازي مي‌كردند تجربه زيادي كسب كردند و به موفقيت رسيدند. به عنوان مثال، ايكر كاسياس در حالي كه 19 سال داشت در رئال مادريد بازي مي‌كرد.

 

فرزند دروازه‌بان سابق تيم ملي ايران گفت: اگر در معتبرترين تيم دنيا هم حضور داشته باشم و روي نيمكت بنشينم هيچ فايده‌اي برايم ندارد و باعث پيشرفتم نخواهم شد. مسلما اگر به اسپانيا بروم از لحاظ اعتبار از بازي در ايران بهتر است اما بايد مطمئن باشم كه مي‌توانم در آن تيم بازي كنم. براي حضور در باشگاه‌هاي ايراني هم همين شرط را دارم. البته من از خودم مطمئن هستم و مي‌دانم كه مي‌توانم موفق باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)