مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس کاری که بقیه تیم‌ها در فصل گذشته می‌کردند را انجام داد.

 

مهدی مهدوی کیا پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که امروز هوادارانی را در ورزشگاه درفشی فر دیدم که هر روز بر تعداد آنها اضافه می‌شود.

 

بالاخره این هواداران از 16 سالگی گردن من حق دارند و به همین دلیل هیچ وقت برای پرسپولیس شرط و شروط نگذاشتم.

 

وی افزود: خوشبختانه رویانیان در فصل نقل و انتقالات از زمان بهترین استفاده را کرد، او کاری را انجام داد که سایر تیم‌ها در فصل گذشته این کار را می‌کردند و زود بازیکنان خوب خود را جذب می‌کردند. این هم به نظرم در فصل نقل و انتقالات یک هنر است که رویانیان به خوبی آن را پیاده کرد.

 

مهدوی کیا ادامه داد: جار و جنجال و این حرف‌ها هیچ فایده‌ای ندارد، بالاخره باید قبول کنیم این بازیکنان به ما اضافه شدند و الان پرسپولیسی‌ هستند. امیدوار هستم با پتانسیلی که داریم بتوانیم با نتایج خوب دل هواداران را به دست آوریم.

 

مهدوی کیا در خصوص وضعیت خودش نیز گفت: برای من که در این تیم هستم مهم موفقیت پرسپولیس است و به هیچ عنوان به فکر مسائل دیگری نیستم.

 

امیدوارم همانطور که در فصل نقل و انتقالات قوی ظاهر شدیم در بازی‌ها استارت محکمی بزنم و در یک ماهی که فرصت داریم با بهترین شرایط عازم مسابقات شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)