مرجع خبری پرسپولیس : بسیاری از سایت های خبری اقدام به برگزاری نظرسنجی از مخاطبان خود برای انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس کرده اند که در اکثر آن ها آرای گزینه آرژانتینی از سایرین بیشتر است.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از آنکه مصطفی دنیزلی روز گذشته رسما اعلام کرد نمی تواند فصل آینده سرخپوشان پایتخت را همراهی کند، از سوی باشگاه سه گزینه برای جانشینی وی مطرح شد.

 

برونو متسو فرانسوی، کالدرون آرژانتینی و خوزه مانوئل پرتغالی نفراتی هستند که محمد رویانیان برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده مشغول مذاکره با آن هاست.

 

بسیاری از سایت های خبری طی 24 ساعت گذشته در نظرسنجی از مخاطبان خود از آن ها خواستند از میان این سه گزینه، فرد مورد علاقه خود را برای هدایت پرسپولیس انتخاب کنند.


نکته جالب توجه در این میان پیشتازی گابریل کالدرون آرژانتینی و مانوئل خوزه پرتغالی در اکثر نظرسنجی ها و عدم اقبال هواداران به برونو متسو فرانسوی است که گفته می شود جدی ترین گزینه باشگاه برای هدایت پرسپولیس محسوب می شود.


کالدرون که در نظرسنجی مرجع خبری هم بالاتر از خوزه مانوئل و حتی دیگر گزینه های مطرح خارجی صدرنشین است از معدود مربیانی است که با هر 2 تیم مطرح کشور عربستان قهرمان لیگ این کشور شده و البته قهرمانی بدون حتی یک شکست با الهلال در سال 2011 نشان می دهد موفقیت های او در سال های اخیر بی جهت نبوده است.


مربی آرژانتینی در آخرین تجربه خود در خاورمیانه، فصل گذشته تیم نه چندان قدرتمند بنی یاس امارات را در میان شگفتی کارشناسان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رساند و در این مرحله با شکست مقابل الهلال عربستان حذف شد.


اما خوزه مانوئل پرتغالی هم در اکثر نظرسنجی ها در تعقیب کالدرون آرژانتینی است. این مربی که موفقیت های بسیاری در لیگ کشور مصر به دست آورده در سال 2006 عنوان بهترین مربی سال قاره آفریقا را به دست آورد اما جالب است بدانید این مربی 66 ساله دشمن شماره یک کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران است! اختلاف این 2 بر سر هدایت تیم ملی پرتغال آغاز شد و همچنان ادامه دارد.


جالب اینکه برونو متسو فرانسوی که برای انجام مذاکرات به تهران سفر کرده بود و حتی از امکانات ورزشگاه درفشی فر هم بازدید و با علی پروین شام مشترک خورده بود در اکثر قریب به اتفاق نظرسنجی ها اقبال چندانی از سوی هواداران کسب نکرده و البته شنیده می شود این مربی فرانسوی جدی ترین گزینه برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)