مرجع خبری پرسپولیس : مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس هواداران زیادی دارد و امیدوارم انتظارات آنها را برآورده کنم.

 

سیدجلال حسینی پس از حضور در تمرین پرسپولیس گفت: با بیشتر بازیکنان پرسپولیس دوست هستم و مدت‌ها با آنها همبازی بودم. می‌دانم انتظارات از من بالاست و برای جواب دادن به آنها باید تلاش بی‌وقفه‌ای داشته باشم.

 

پرسپولیس هواداران میلیونی دارد و آنها بسیار پرشور و دوست‌داشتنی هستند.

 

وی در خصوص انتخاب سرمربی پرسپولیس گفت‌: این موضوع به من ارتباطی ندارد. وظیفه من تمرین کردن است.

 

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارید فصل قبل دفاع پرسپولیس چندان خوب نبوده اما امسال با حضور شما وضعیت بهتر می‌شود، گفت: به نظر من بازیکنان فصل قبل هم تمام تلاش خود را انجام دادند و زحمت کشیدند. سال گذشته پرسپولیس در خط دفاعی بد نبود و ما هم اکنون آماده‌ایم تا با تمام توان برای تیم بجنگیم. امیدوارم انتظارات را برآورده کنم.

 

وی در خصوص رقم قراردادش و هزینه‌هایی که رویانیان انجام می‌دهد گفت: من در مورد پول اصلا حرفی نمی‌زنم، چون همه چیز مشخص است و نباید یک موضوع را تکرار کرد. اسم هیچ بازیکنی در زمین بازی نمی‌کند. ما بازی می‌کنیم تا جزو بهترین‌ها باشیم و هواداران را راضی نگه داریم. بازی در تیم بزرگ پرسپولیس آسان نیست و باید هرچه سریع‌تر با شرایط کنار بیاییم.

 

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا برای پیوستن به پرسپولیس شرطی برای جدایی شیث و نصرتی گذاشته بود، گفت: اصلا در این باره حرفی نمی‌زنم. شایعاتی بوده چون برخی دوست داشتند در این شرایط ما را به حاشیه ببرند.

 

مدافع پیشین سپاهان در خصوص شرایط این تیم تاکید کرد: ‌سپاهان از لحاظ سازماندهی و مدیریت تیم بسیار قوی و خوب است و هیچ مشکلی ندارد. آنها همیشه مدعی هستند و انشاءالله امسال هم در آسیا بتوانند به هدفشان برساند. با رفتن ما چیزی از قابلیت‌های سپاهان کم نمی‌شود و من برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. به پرسپولیس آمدم تا انشاءالله خاطرات خوبی با این تیم داشته باشم و امیدوارم هواداران کمک کنند تا سال خوب و پرباری داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)