مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد پولادی می گوید با جدایی مصطفی دنیزلی، پرسپولیس یک انسان بزرگ و دوست داشتنی را از دست داد.

 

مهرداد پولادی مدافع ملی‌پوش پرسپولیس خیلی دوست داشت که با مصطفی دنیزلی کار کند و بابت جدایی قطعی این مربی ناراحت است. پولادي در خصوص جدايي دنيزلي مي‌گويد: به نظر من پرسپوليس يك انسان بزرگ، با شخصيت و دوست‌داشتني را از دست داد.

 

من از كار كردن با دنيزلي لذت مي‌بردم و دوست داشتم بماند و مشكلات خانوادگي به او اين اجازه را نداد. به نظر من پرسپوليس مردانگي كرد و نمي‌خواست دنیزلی در پرسپوليس بماند ولي تمركز نداشته باشد. من اميدوارم هر چه زودتر مشكل همسر و پدر همسر دنيزلي برطرف شود.

از پولادي در مورد حساسيت استقلالي‌ها به هزينه‌هاي پرسپوليس سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد:‌ خيلي از تيم‌ها در فصل گذشته خريدهاي خوبي انجام دادند و حالا پرسپوليس خوب يارگيري كرده است. دليلي ندارد كه ديگران در مورد خريدها و هزينه‌هاي پرسپوليس موضع بگيرند. ما يك تيم خوب را تشكيل داده‌ايم و كهكشاني هم نيستيم چون همه بازيكنان پرسپوليس از شمال و جنوب به اين تيم آمده‌اند. من از كرج آمده‌ام، گردان از شمال آمده، ماهيني از جنوب آمده، سيدجلال از انزلي آمده، كريم براي اردبيل است، قاضي اهل تهران است و بقيه هم همين شرايط را دارند.

پولادي تاكيد مي‌كند:« پرسپوليس در فصل جديد كار سختي در پيش دارد چون هميشه انتظارها از اين تيم بالا است. اميدوارم نتايج سال قبل را جبران كنيم و در نهايت قهرمان شويم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)