مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن جوان پرسپولیس از روز اول در تمرینات این تیم حاضر شد و خودش را برای درخشش در ترکیب پرسپولیس آمده می کند.

 

صحبت از اسماعیل زاده هافبک جوان سرخپوشان است که از داماش به پرسپولیس پیوست. او کاپیتان تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران بوده و آرزوهای بسیاری با پیراهن پرسپولیس دارد:

 

اسماعیل زاده در خصوص شرایطش در پرسپولیس می گوید: پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران بی شماری دارد. شرایط حضور در پرسپولیس سخت تر از سایر تیم هاست و حاشیه های زیادی وجود دارد. شرایطم خوب است و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتم.

 

خدا را شکر بدن همه آماده است و تا دو، سه هفته دیگر به آمادگی صد در صد می رسیم.

 

اسماعیل زاده در خصوص وضعیت تیم گفت: پرسپولیس واقعا تیم بزرگی است. به هر کس در رختکن نگاه می کنم یک ستاره است. مطمئن باشید پرسپولیس هرگز مثل استیل آذین نمی شود.

 

وی افزود: شک ندارم که قهرمان می شویم. با این امکانات و شرایط با یاری خدا حتما قهرمان می شویم. همه چیز برای اول شدن فراهم است. من هم از اینکه در کنار هافبک هایی مثل کریمی و نوری بازی می کنم، افتخار می کنم. می دانم کار بسیار سختی در این تیم دارم و برای رقابت آماده ام. امیدوارم با آوردن یک مربی بزرگ آقای رویانیان کار خودش را تکمیل کند. در این فصل پرسپولیس متفاوتی خواهید دید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)