مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرعه خوب یا بد جزئی از فوتبال است اما آب و هوای آبادان در اولین بازی ما در لیگ برتر مشکل بزرگ ما است.

 

مهدی مهدوی کیا درباره قرعه کشی هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: همیشه در فوتبال قرعه خوب و یا بد جزئی از این رشته ورزشی بوده درست است که شاید در برخی از مسائل تأثیرگذار باشد.

 

اما تیمی که به دنبال قهرمانی است نباید زیاد به این موضوعات توجهی کند.

 

وی افزود: قطعا آب و هوای خاص آبادان دردسر ما در هفته اول لیگ برتر است، اما فرقی ندارد و ما اگر می‌خواهیم بازی را ببریم باید از اول خودمان را آماده کنیم. بالاخره با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشتیم سعی خواهیم کرد در 25 روز مانده به بازی ها بیشتر با شرایط بازی اول آشنا شویم.

 

مهدوی کیا گفت: البته مشکل دیگر ما بخشیده نشدن هواداران پرسپولیس پس از اتفاقات فصل گذشته است. من امیدوارم که هواداران پرسپولیس با تدابیر خوب فدراسیون فوتبال و کمیته‌های ذیربط بخشیده شود تا در بازی اول در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را حمایت کند. پرسپولیس و فوتبال ایران نیاز به هوادار دارد و باید در این باره دقت نظر لازم را داشته باشیم.

 

مهدوی کیا در خصوص حضورش در زورخانه چیذر و کمک به زندانیان نیز گفت: این وظیفه کوچک من بود که در قبال هموطنان ایرانی‌ام که غیر عمد پشت میله‌های زندان هستند، کمک کنم. ورزشی ها این را بدانند با این کار ضرر نمی‌کنند و من امیدوار هستم که فوتبالیست‌های بیشتری را در گودهای زورخانه ببینیم. البته بازیکنان پرسپولیس قصد داشتند در مراسم روز گذشته شرکت کنند اما به دلیل همزمانی با تمرینات این اتفاق نیفتاد. من به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس در این مراسم حضور داشتم تا بتوانم دل همتای ایرانی خودم را با کار کوچکی شاد کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)