مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها در ایرلند به سر می برد در گفت و گویی کوتاه پیرامون شرایط خودش و پرسپولیس صحبت کرده است که با هم می خوانیم:

 

* کمی غیبتت در پرسپولیس طولانی شده، در این مورد چه صحبتی داری و از چه زمانی در تمرینات شرکت می کنی؟

_ من از سردار رویانیان اجازه گرفتم و آخر هفته به ایران می آیم تا تمریناتم را با پرسپولیس آغاز کنم.

 

* با اضافه شدن کریم انصاری فرد و محمد قاضی، فکر نمی کنی کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس داری؟

_ می دانم که انصاری فرد بازیکن ملی پوش است و فصل گذشته آقای گل لیگ ایران شد، محمد قاضی هم بازیکن بزرگی است. به خوبی هم به این موضوع واقف هستم که پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی را به خدمت گرفته و امسال کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم دارم اما به هر حال من یک بازیکن حرفه ای هستم و می دانم برای قرار گرفتن در ترکیب فقط باید مبارزه و رقابت کنم. بعد از سال ها بازی کردن در کشورهای مختلف به خوبی با قاعده فوتبال حرفه ای آشنا هستم.

 

* عده ای می گویند تو، انصاری فرد و قاضی ویژگی های بازی مشترکی دارید و این موضوع برای پرسپولیس مشکل ساز می شود، خودت این موضوع را قبول داری؟

_ من فکر می کنم هر بازیکنی خصوصیات منحصر به خودش را دارد و ویژگی های ما هم تا حدودی با هم متفاوت است. باید دید شرایط چطور پیش می رود و فصل چگونه برای ما رقم می خورد.

 

* با حضور انصاری فرد و قاضی نگران نیمکت نشینی در پرسپولیس نیستی؟

_ من نگران خودم نیستم. همانطور که گفتم به عنوان یک بازیکن حرفه ای باید برای حضور در ترکیب مبارزه و رقابت کنم.

 

* در خصوص جدایی دنیزلی از پرسپولیس چه نظری داری؟

_ به هر حال دنیزلی بعد از یک نیم فصل کار کردن آگاهی و شناخت خوبی از پرسپولیس پیدا کرده بود و به نظر من اگر او می ماند بهتر بود. اما به هر حال اظهار نظر در مورد سرمربی جدید پرسپولیس در حیطه وظایف من نیست، فقط امیدوارم بهترین انتخاب برای پرسپولیس انجام شود و سرمربی جدید هرچه زودتر به تمرینات بیاید.

 

* با حضور بازیکنان جدید، فکر می کنی پرسپولیس برای قهرمانی لیگ دوازدهم مدعی است؟

_ من فکر می کنم اکثر بازیکنان جدید در حد تاپ و بسیار خوب هستند. بنابراین اگر تیم خوب هدایت شود و حاشیه ها هم مثل فصل گذشته به سراغمان نیاید، پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و می تواند با تیمی که بسته عنوان قهرمانی را جشن بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)