مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در واكنش به اين كه جمع شدن چندين مهاجم حرفه‌اي در اين تيم مشكلات بعدي را ايجاد نمي‌كند، گفت: يك تيم خوب بايد مهاجمان توانمند زيادي داشته باشد.

 

محمد قاضي درباره وضعيت تمرينات پرسپوليس و نيز شرايط خودش، اظهار كرد: تمرينات به خوبي و منظم برگزار مي‌شود. من دو روز است كه همراه با بازيكنان تمرين مي‌كنم و از نظر جسماني به وضعيت نسبتا خوبي رسيده‌ام.

 

 

وي افزود: آسيب ديدگي‌ من تقريبا برطرف شده و كم‌كم تمرين كار با توپ را آغاز كرده‌ام. اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد و پرسپوليس تا شروع رقابت‌هاي ليگ برتر به بيشترين ميزان از آمادگي برسد.

 

قاضي به سوالي مبني بر اين كه آيا اضافه شدن كريم انصاري فرد به پرسپوليس با وجود حضور شما و ايمون زايد، خط حمله اين تيم را تحت تاثير از تعدد مهاجمين قرار نمي‌دهد، پاسخي نداد و تنها خاطر نشان كرد: ترجيح مي‌دهم به چنين سوالي پاسخ ندهم. اما او در عين حال در واكنش به اين كه جمع شدن اين تعداد مهاجم حرفه‌اي در پرسپوليس را مناسب مي‌دانيد گفت: يك تيم خوب بايد مهاجمان توانمند زيادي داشته باشد.

 

مهاجم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا تاخير در انتخاب سرمربي در اين مقطع به تيم ضربه نمي‌زند؟ اظهار كرد: به هر حال باشگاه درگير يكسري مسايل بود كه كار نهايي شدن سرمربي پرسپوليس به تاخير افتاد. مي‌دانم كه مسئولان تلاششان را انجام داده و مي‌دهند و شايد ظرف يكي، دو روز آينده سرمربي جديد به تيم ملحق شود. در حال حاضر تمرينات بدنسازي را پشت سر مي‌گذاريم.

 

وي در واكنش به اين كه پرسپوليس بهتر است چه مسيري را در فصل آتي پيش گيرد تا با وجود اين همه ستاره دچار حاشيه نشود، تصريح كرد: بعيد مي‌دانم با چنين مشكلي مواجه شويم. بازيكناني كه در پرسپوليس جمع شده‌اند همه حرفه‌اي‌ هستند و سعي مي‌كنند بهترين مسير را براي پيشرفت تيم شان طي كنند. ما با گرفتن نتايج خوب مي‌توانيم اين مشكل احتمالي را خنثي كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)