مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان پرسپوليس با تاكيد بر اين كه آينده روشني را براي تيمش متصور است، گفت: فعلا تصميم دارم اين آخرين سال دوران بازيگري‌ام باشد و اميدوارم با قهرماني پرسپوليس پايان خوشي پيدا كند.

 

مهدي مهدوي كيا درباره وضعيت تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس، اظهار كرد: تمرينات بدنسازي تيم ما طبق برنامه و به نحو احسن پيش مي‌رود. كارها در حال انجام است و اميدوارم هر چه زودتر به آمادگي مطلوبي برسيم.

 

 

وي در پاسخ به اين سوال كه فكر نمي‌كنيد انتخاب سرمربي پرسپوليس در اين مقطع بيش از حد به طول انجاميده؟ گفت: با توجه به شرايط خاصي كه براي پرسپوليس وجود داشت و مذاكراتي كه باشگاه همچنان با دنيزلي انجام مي‌داد اين شرايط به وجود آمد و فقط اميدوارم هر چه زودتر سرمربي تيم انتخاب شود.

 

 

مهدوي كيا در واكنش به اين كه پرسپوليس بايد چه مسيري را طي كند تا با وجود ستاره‌هاي متعددي كه جذب كرده، دچار حاشيه نشود، اظهار كرد: تيم ما فعلا مشكلي ندارد و با آمدن سرمربي هم وضع بهتري پيدا مي‌كند. تلاش همه ما اين خواهد بود كه پرسپوليس اين فصل بدون حاشيه كارش را جلو ببرد. با اضافه شدن بازيكنان جديد هر چند رسيدن به هماهنگي ايده‌آل سخت است، اما مي‌توانيم به آن برسيم. اين بازيكنان در باشگاه‌هاي قبلي و بعضا تيم ملي مدت‌ها در كنار يكديگر بازي كرده‌اند و قطعا با هم هماهنگ مي‌شويم.

 

مهدوي كيا تاكيد كرد: پرسپوليس مي‌خواهد اتفاقات سال گذشته را جبران كند. تيم قدرتمندي در حال آماده شدن است و شرايط به گونه‌اي است كه آينده روشني براي اين تيم متصور هستم.

 

كاپيتان تيم پرسپوليس درباره اولين ديدار اين تيم در ليگ دوازدهم كه در آبادان برابر صنعت نفت خواهد بود، خاطر نشان كرد: بازي در آبادان قطعا سخت است و اين وضعيت مي‌تواند براي تمام تيم‌هاي ليگ هم وجود داشته باشد. در هر صورت قرعه‌اي بود كه نصيب پرسپوليس شد و اميدوارم دست پر از اولين بازي خارج شويم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به توان جسمي كه داريد پيش‌بيني مي‌كنيد بتوانيد بيش از يك فصل در پرسپوليس يا هر تيم ديگري بازي كنيد؟ گفت: ديگر براي من كافي است. البته الان اين طور فكر مي‌كنم كه امسال آخرين سال دوران بازيگري‌ام باشد كه در پرسپوليس هم مي‌گذرد و اميدوارم با قهرماني اين تيم پايان خوشي داشته باشد. ذهنيتم نسبت به آينده فوتبال بازي كردنم فعلا اين چنين است. حالا بايد ببينم در آينده چه اتفاقاتي مي‌افتد.

 

كاپيتان پيشين تيم ملي درباره وضعيت تيم ملي در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني و اين كه مشكل چيست كه تيم ملي حتي با كارلوس كي‌روش هم هنوز مقتدر بازي نمي‌كند، گفت: اگر تيم ملي، قطر را در تهران شكست مي‌داد قطعا كار راحتي را در ادامه رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني پيش‌رو داشت، اما متاسفانه مشكل هميشگي كه تيم‌ ملي ما برابر تيم‌هاي عربي دارد همچنان از بين نرفته و خودش را در بازي با قطر نشان داد. با اين حال معتقدم تيم ملي مي‌تواند بهتر از اين شود و هنوز سرنوشت صعود به جام جهاني در دست خودمان است.

 

مهدوي كيا در پاسخ به اين سوال كه پيش‌بيني‌تان از قهرمان رقابت‌هاي يورو 2012 چيست و آيا اين بازي‌ها مي‌تواند بستر آموزشي براي بازيكنان ايراني باشد، اظهار كرد: قبلا هم گفته‌ام پيش‌بيني مي‌كنم آلمان يا اسپانيا قهرمان يورو 2012 شوند. هنوز هم بر همين باورم كه يكي از اين دو تيم قهرمان اروپا مي‌شوند. ضمن اين كه شرايط فوتبال اروپا را نمي‌توان با فوتبال ايران مقايسه كرد. نكات آموزشي زيادي در اين بازي‌ها وجود دارد كه بازيكنان مي‌توانند از آن‌ها استفاده كنند تا از نظر تكنيكي و حتي تيم‌هاي ما به لحاظ تاكتيكي بهتر از وضعيت فعلي شود، اما خيلي از مسايل از جمله امكانات فوتبال آنجا با فوتبال ما قابل مقايسه نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)