مرجع خبری پرسپولیس : مدیر تیم فوتبال سایپا از حل مشکل انصاری فرد برای پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس طی روزهای آینده خبر داد.

 

مرتضی قنبرپور در مورد آخرین وضعیت کریم انصاری فرد ضمن بیان مطلب فوق گفت: مسئولان باشگاه دو، سه جلسه با کریم صحبت کرده‌ و بزودی رضایت نامه‌اش را صادر خواهند کرد.

 

وی با آرزوی موفقیت برای کریم انصاری فرد اضافه کرد: باشگاه سایپا هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌دارد، چرا که اعتقاد داریم باید اجازه دهیم انصاری فرد نیز به مانند دیگر بازیکنان با آرامش فوتبالش را ادامه داده و به آرزوهایش دست یابد.

 

مدیرفنی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اینکه قرعه‌ خوبی نصیب سایپا شده است، افزود: گرچه سه بازی نخست میهمان هستیم اما با توجه به اینکه تیم بسیار خوبی بستیم و بازیکنان در این مدت تمرینات بسیار مناسبی را انجام داده‌اند، با توکل به خدا و تکیه بر توانایی فنی کادرفنی و بازیکنان، امیدواریم در لیگ دوازدهم نتایج خوبی را کسب کنیم.

 

قنبرپور در پایان با اشاره به اینکه سایپا هنوز توانایی لازم برای میزبانی از دو تیم استقلال و پرسپولیس را ندارد، گفت: پس از جذب رحمان احمدی و سعید دقیقی، شرایط تیم بهتر شد و فکر می‌کنم در این فصل، یکی از بهترین تیم‌های اخیر سایپا را شاهد باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)