مرجع خبری پرسپولیس : وزیر ورزش و جوانان گفت: نگاه ما در توزیع اعتبارات بین استقلال و پرسپولیس یکسان است و همیشه همین گونه بوده است.

 

محمد عباسی عصر امروز در پاسخ به سئوالی در ارتباط با نگاه وزارت ورزش و جوانان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: دولت موظف است زمینه حضور شرکت‌های دولتی در عرصه‌های مختلف را فراهم کرده و از آنان حمایت کند.

 

 

اما اینکه وزارت ورزش و جوانان به سمت تیم یا شرکت‌های خاصی گرایش داشته باشد این طور نیست و برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز مساوی عمل می‌شود.

 

 

وزیر ورزش تاکید کرد: برای ما هم استقلال و پرسپولیس فرقی نمی‌کند اما به آنان توصیه می‌کنیم خود را بازسازی کرده چون همیشه امکان استفاده از امکانات دولتی نیست و این تیم‌ها نیز قول دادند درآمدزا نیز باشند.

 

عباسی بیان کرد: به سازمان لیگ نیز توصیه می‌کنیم قواعد خود را در حق تمام تیم‌ها رعایت کند، برای ما همیشه این طور بوده که اعتبارات را به طور مساوی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال توزیع کردیم و امکان کار غیر از این نیز وجود ندارد.

 

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر حمایت وزارت ورزش و جوانان از تیم شاهین بوشهر گفت: هیچکدام از باشگاه‌هایی که غیر دولتی نیستند دولت نمی‌تواند تکفل آن را بپذیرد اما چون ممکن است مشکلاتی داشته باشند سعی می‌کنیم ‌به آنان کمک کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)