مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در چند سال اخیر همیشه در اولین بازی بدشانس بوده‌ایم.

 

جواد کاظمیان در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار داشت: در چند سال اخیر اگر قرعه‌های پرسپولیس را در بازی‌های مختلف پیگیری کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که در اولین بازی به خارج از تهران رفته و در خیلی از بازی‌ها نیز در هفته پایانی میهمان حریفان بوده‌ایم.

 

من حتی در امارات هم بوده‌ام وقتی بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کردم همیشه این تیم در بازی اول مهمان بوده، این هم خودش یک بدشانسی است.

 

وی افزود: ما در هفته اول لیگ برتر باید به آبادان برویم که هوایی بسیار گرم و طاقت‌فرسا دارد، اما این موضوعات در فوتبال طبیعی است. درست است ما در اولین گام بدشانسی آورده‌ایم و باید به آبادان برویم، اما این دلیل نمی‌شود که ترسی داشته باشیم.

 

وی افزود: ما خوب یارگیری کرده‌ایم و خوب هم تمرین می‌کنیم؛ در این چندساله یکی از بهترین دوران بدنسازی خودم را در حال پشت سر گذاشتن هستم و به نظرم حاصل این تمرینات را در لیگ برتر خواهیم دید.

 

کاظمیان ادامه داد: اگر بازی با نفت آبادان را کنار بگذاریم تا هفته ششم که باید در دربی به میدان برویم قرعه چندان بدی نیست. البته زود است که از اکنون بخواهیم درباره دربی اظهارنظر کنیم. چون کارهای سخت‌تری در آن بازی در پیش داریم.

 

کاظمیان در خصوص هواداران پرسپولیس نیز گفت:‌من آرزو می‌کنم که با اقدامات باشگاه ما در اولین بازی خود در ورزشگاه آزادی هوادار داشته باشیم. همه می‌دانند فوتبال بدون هوادار یعنی هیچ. مطمئن باشید خیلی از کشورهای آسیایی وقتی بازی‌های مان را می‌بینند حسرت حضور هواداران را در ورزشگاه می‌خورند. کشورهایی که برای حضور هوادارانشان در ورزشگاه دست به هر کاری می زنند اما باز هم ناکام هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)