مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که محمد رویانیان روز شنبه تاکید کرده بود سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تا روز دوشنبه مشخص خواهد شد، اما این اتفاق روی نداد تا تیم پرستاره همچنان بدون سرمربی به تمریناتش ادامه دهد.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در حاشیه تمرین روز شنبه تیم فوتبال این باشگاه با خبرنگاران گفتگو می کرد در مورد انتخاب جانشین مصطفی دنیزلی گفت:

 

«قطعا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و جانشین دنیزلی تا روز دوشنبه مشخص و معرفی خواهد شد.»

 

با این حال از وعده مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که گفته بود تا 72 ساعت آینده سرمربی سرخپوشان را معرفی خواهد کرد، یک روز گذشته و سرمربی این تیم مشخص نشد. این در حالی است که رویانیان تاکید کرده بود تا سرمربی پرسپولیس را انتخاب نکند نمی خوابد.


تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی تمریناتش را با حضور برخی از بازیکنان و بدون سرمربی پیگیری می کند که کمتر از 23 روز به برگزاری اولین بازی این تیم در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر باقی مانده است.


در شرایطی که انتظار می رفت مسئولان باشگاه پرسپولیس در سریعترین زمان ممکن سرمربی خود را انتخاب کنند، هر روز بر تعداد گزینه های خارجی مورد نظر آنها افزوده می شود و تاکنون آنها با برنو متسو، ژرار هولیه، خوزه مانوئل و کالدرون و بالاخره وینگادا مذاکره کرده اند اما هنوز مشخص نیست چه کسی سرمربی این تیم خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)