مرجع خبری پرسپولیس : مانوئل خوزه در واکنش به اظهارات مادایل گفت: او حالش خوب نیست و مدام هذیان می گوید!

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ هنوز یک هفته از آخرین مشاجره لفظی کارلوس کی روش، سرمربی پرتغال تیم ملی ایران و مانوئل خوزه گزینه سرمربیگری پرسپولیس نمی گذرد که گیلبرتو مادایل به هر 2 آن ها حمله کرده است.

 

 

گیلبرتو مادایل رئیس سابق فدراسیون فوتبال پرتغال در پی انتقادات کارلوس کی روش و مانوئل خوزه از عملکرد تیم ملی پرتغال در یورو 2012 گفته است: «از بین مانوئل خوزه و کارلوس کی روش، اولی مرده است و دومی فاصله ای با مردن ندارد!»

 

 

این صبحت های مادایل روز گذشته با واکنش تند مانوئل خوزه، گزینه پرتغالی هدایت سرخپوشان مواجه شد.

 

مانوئل خوزه در این خصوص با رادیو رسمالس گفت: من می خواهم پاسخ مناسبی به بی ادبی های مادایل بدهم که از حرف های من بد برداشت کرده است. او در مورد من و کی روش گفت که من مرده ام و کی روش هم یک “فوت” تا مردن فاصله دارد اما به نظر من خود مادایل باید مواظب خودش باشد. به نظر می رسد او حالش خوب نیست و هذیان می گوید. من 8 سال در قاهره زندگی کردم که مقر فوتبال آفریقاست و هر گاه در قرعه کشی رقابت های مختلف شرکت می کردم رئیس آنجا یک مثال جالب می زد: «حلال زاده صبح ها پرتغالی صحبت می کند و بعد از ظهر ها اسکاتلندی!»

 

حالا مادایل هم دارد اسکاتلندی صحبت می کند! مانوئل خوزه البته مدعی شد که مراعات حال گیلبرتو مادایل را کرده است و خیلی از حرف ها را گذاشته برای بعد: مادایل مشکلات فیزیکی بسیاری دارد و من باید خیلی دست و پا چلفتی باشم که اجازه بدهم او به من بی احترامی کند. بقیه حرف ها را می گذارم برای وقتی که او جواب حرف های من را داد، آن زمان دیگر همه مردم پرتغال او را شناخته اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)