مرجع خبری پرسپولیس : مدیر تیم فوتبال سایپا در خصوص شرایط كریم انصاری فرد و صدور رضایتنامه این بازیكن گفت: امروز یا فردا تكلیف انصاری فرد را مشخص خواهیم كرد.

 

كریم انصاری فرد كه خبرسازترین بازیكن در فصل نقل و انتقال لیگ دوازدهم لقب گرفته و بسیاری از رسانه ها وی را گرانترین بازیكن فوتبال كشور می دانند با وجود توافق و امضای قرارداد داخلی با باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته قرارداد خود را ثبت كند.

 

مرتضی قنبرپور گفت: نشست هیات مدیره و مدیران باشگاه سایپا امروز یا فردا برگزار می شود كه در جریان این نشست، وضعیت انصاری فرد را نهایی می كنیم.

 

وی با اشاره به اینكه انصاری فرد یكسال دیگر با باشگاه سایپا قرارداد همكاری دارد ادامه داد:به این دلیل باشگاه نقطه نظراتی دارد كه باید در این خصوص با مسوولان پرسپولیس و انصاری فرد صحبت كرده و به توافق برسیم.

 

مدیر تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: دوست داریم هرچه سریعتر رضایتنامه و تسویه حساب این مهاجم ملی پوش را صارده كرده تا وی بتواند در تمرینات تیم جدیدش حاضر شود اما باید پیش از آن شرایط خودمان را به پرسپولیس ها بگوییم.

 

وی در مورد شرایط تیم سایپا در زمان نقل و انتقالات گفت: بازیكنان مورد نظر كادر فنی را جذب كرده ایم و سعید دقیقی آخرین بازیكنی است كه به جمع ما ملحق شده و هنوز یك جای خالی برای استخدام بازیكن لیگ برتری داریم.

 

قنبرپور در مورد شرایط محسن یوسفی كه گفته می شد با نارنجی پوشان قرارداد داخلی بسته است عنوان كرد: یوسفی به من اعلام كرد كه می خواهد فعالیت خود را در استقلال ادامه دهد و ما هم به نظر وی احترام گذاشتیم و مشكلی بابت حضور وی در استقلال نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)