مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: حضور در این تیم خواسته مردم بود و از اینكه به این تیم پیوسته ام خوشحالم.

 

كریم انصاری فرد پس از ثبت قرارداد سه ساله با باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران افزود: بعد از چند سال حضور در تیم سایپا این حق را داشتم تا برای پیوستن به تیم های دیگر مذاكره كنم كه پس از بررسی همه جانبه تصمیم به حضور در تیم پرسپولیس گرفتم.

 

 

وی ادامه داد: در سه سال اخیر موضوع حضور در تیم پرسپولیس زیاد مطرح شده بود و به خواسته مردم به جمع سرخ پوشان پیوستم كه امیدوارم بتوانم به این تیم برای رسیدن به اهداف مورد نظر كمك كنم.

 

انصاری فرد در پاسخ به این پرسش كه آیا بزرگان باشگاه پرسپولیس نقشی در پیوستن او به سرخ پوشان داشته اند، اظهار داشت: پرسپولیس آنقدر بزرگ است كه نیاز نیست فردی واسطه حضور بازیكنی در این تیم شود.

 

مهاجم تیم پرسپولیس تصریح كرد: البته امیدوارم با الگوگیری از بزرگان فوتبال كشورمان و باشگاه پرسپولیس در آینده پیشرفت كنم.

 

انصاری فرد كه پیش از این علاقه خاصی به پوشیدن پیراهن شماره 10 داشته است، اضافه كرد: در تیم ملی فوتبال كشورمان با شماره 10 بازی می كنم و با توافقی كه با مسوولان باشگاه پرسپولیس داشتم، قرار شد در لیگ برتر دوازدهم پیراهن شماره 9 بپوشم و از این بابت هیچ مشكلی ندارم.

 

مهاجم ملی پوش تیم پرسپولیس با بیان اینكه فوتبال را از 8 سالگی در مدارس فوتبال آغاز و در تمامی رده های ملی بازی كرده است، به علاقه مندان به این رشته توصیه كرد، فوتبال را در كنار تحصیل ادامه دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)