مرجع خبری پرسپولیس : پس از آنکه مشخص شد کریم انصاری فرد هفتمین سهمیه بازیکنان لیگ برتری پرسپولیس را پر نمی کند، سرخپوشان باید در فکر استفاده از این سهمیه در نقاط ضعفشان باشند.

 

دروازه بان ذخیره و هافبک دفاعی در حال حاضر پاشنه آشیل پرسپولیس می شود. هر چند ظاهرا برای ذخیره گردان یک گلر خارجی به این تیم خواهد پیوست.

 

 

نگاهی داریم به ستاره های بدون تیم لیگ برتر فوتبال ایران در فاصله 23 روز مانده به آغاز دوازدهمین دوره مسابقات:

 

وحید طالبلو

دروازه بان فصل گذشته شاهین که این روزها دوران نقاهت را سپری می کند، یکی از نفراتی بود که نامش پیرامون هر 2 باشگاه مطرح پایتخت مطرح شد اما پس از منتفی شدن حضورش در پرسپولیس و استقلال همچنان بلاتکلیف است.

 

میثاق معمارزاده

پس از عملکرد ضعیف در چهارچوب دروازه پرسپولیس در لیگ یازدهم ، نامش در لیست مازاد سرخپوشان قرار گرفت و مشخص نیست فصل آینده را در کدام تیم سپری خواهد کرد.

 

محسن فروزان

پدیده تراکتورسازی در لیگ یازدهم قصد ندارد فصل آینده هم در این تیم بماند و باید دید حفاظت از دروازه کدام تیم به عهده این دروازه بان گذاشته خواهد شد.

 

فرزاد آشوبی

او را شاید بتوان تنها هافبک دفاعی استاندارد در بازار نقل و انتقالات داخلی دانست که تمدید قراردادش با تراکتورسازی منتفی شده و گفته می شود در پایان هفته جاری پای میز مذاکره با استقلال می نشیند. اگر پرسپولیسی ها به دنبال جذب هافبک دفاعی ایرانی باشند، آشوبی جدی ترین گزینه فعلی این تیم خواهد بود.

 

علیرضا نیکبخت واحدی

گفته می شود با حضور عبدالله ویسی در پیکان جایی در ترکیب این تیم نخواهد داشت و احتمالا راهی گهر زاگرس لرستان می شود.

 

شیث رضایی

مدافع جنجالی سابق پرسپولیس اگر منشوری نباشد، سه پیشنهاد لیگ برتری دارد اما به نظر نمی رسد ستاد منشور اخلاقی اجازه فعالیت این بازیکن در فصل آینده را صادر کند.

 

مهرداد اولادی

در بازگشت دوباره اش به پرسپولیس روزگار خوشی نداشت و حالا از فولاد خوزستان، سایپا و چند باشگاه لیگ برتری دیگر پیشنهاد دارد.

 

وحید هاشمیان

او که به تازگی پدر شده به پیشنهاداتش پاسخ منفی داده و این احتمال در مورد او وجود دارد که بدون سر و صدا از دنیای بازیگری خداحافظی کند. هاشمیان این روزها در کشور آلمان حضور دارد.

 

محمد حسین هوشیار

ظاهرا باید قید 2 سال باقی مانده از قراردادش با پرسپولیس را بزند و به دنبال تیم دیگری برای ادامه دوران بازیگری اش باشد.

 

جی لوئید ساموئل

پس از چندین مرحله مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال به توافق نرسیده است. او در گفت و گو با اسکای اسپورت گفته به دنبال تجربه های جدید است و اگر شرایط مهیا باشد به لیگ برتر ایران بازخواهد گشت.

 

ایمون زاید

آقای هت تریک دوست دارد قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند و با این تیم به توافق هم رسیده است ، اما همچنان شایعات در خصوص او بسیار است. ذوب آهنی ها می گویند اگر زاید با پرسپولیس به توافق نرسد او را می خواهند.

 

محمدرضا خلعتبری

فصل گذشته در ایران نبود اما همچنان مشغول بازارگرمی با نام پرسپولیس و استقلال است اما ظاهرا قرارداد خود را با الوصل تمدید خواهد کرد.

 

جواد نکونام

شایعات حضورش در پرسپولیس و استقلال هر از چند گاهی مطرح می شود اما اگر با اوساسونا برای ادامه همکاری به توافق نرسید، فوتبال خود را در ترکیه یا کشورهای عربی حاشیه خلیج پارس ادامه خواهد داد.

 

فرهاد مجیدی

نماد تعصب آبی ها با قرارداد میلیاردی در راه مس کرمان است. ظاهرا این بار دخترش تیام هوای کرمان را کرده است!

 

مجتبی جباری

تمدید قراردادش با استقلال به بن بست رسیده اما پیشنهادی از سایر تیم های لیگ برتری هم ندارد و احتمالا قراردادش را در روزهای آخر با آبی ها تمدید می کند!

 

مهرزاد معدنچی

شنیده می شود از پرسپولیس و ذوب آهن پیشنهاد دارد اما تکلیف او هم برای فصل آینده مشخص نیست

 

 

البته نفراتی چون علیرضا محمد، مجتبی شیری، عزیززاده و … هم هنوز تیم جدیدشان را انتخاب نکردند اما نمی توان لقب ستاره را به این نفرات داد!

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)