آخرین اظهارات بازیکنان و اعضای کادرفنی

مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس پس از تمرین امروز اظهار نظر‌هایی درباره شرایط این تیم، انتخاب سرمربی و حذف مسابقات جام حذفی داشتند.

 

پس از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس در گفت و گوهای مختلف در خصوص آخرین شرایط حذف بازی‌های جام حذفی و انتخاب سرمربی جدید گفت و گوهایی کردند که در زیر می‌خوانیم:

 

با توجه به شرایطی که پیش آمده متاسفانه تا امروز سرمربی به جمع ما اضافه نشده است. من قبلاً از تریبون‌های مختلف به محمد رویانیان گفته بودم سرمربی اگر بخواهد الان به تمرینات ما بیاید نقش بدنساز تیم از او بیشتر است، چون در حال حاضر تیم‌ها در حال بدنسازی هستند. این یک مسئله عمومی است که در کلیه رشته‌ها وجود دارد. در حال حاضر اگر به کشتی سری بزنیم هم بدنساز‌ها در حال فعالیت هستند و در فوتبال هم این موضوع صدق می‌کند.

 

وی افزود: در حال حاضر با کمک بزرگ‌ترهای تیم و با نظارت من مسئولیت‌ها را طبق برنامه پیگیری می‌کنیم و رو به جلو حرکت می‌کنیم. من در جریان هستم که باشگاه پرسپولیس تا دقیقه 90 امید داشت تا مصطفی دنیزلی به ایران بیاید اما این اتفاق نیفتاد. اکنون با کمک بازیکنان و مربیانی که در تمرین هستند همه به دنبال این هستیم که یک تیم آماده تحویل سرمربی پرسپولیس بدهیم.

 

عاشوری تاکید کرد: من تا موقعی که هستم با قدرت کار خودم را دنبال می‌کنم. در حال حاضر مهم هماهنگی بازیکنان است که خوشبختانه اکثر بازیکنان در تیم ملی با یکدیگر همبازی هستند. برخی از بازیکنان ما سال‌ها است که کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و از هم شناخت خوبی دارند. هماهنگی این بازیکنان زمان خیلی زیادی نمی‌خواهد. اکنون مهم کارهای بدنی بازیکنان است بعد از آن سرمربی جدید اضافه می‌شود و امور فنی را بر عهده خواهد گرفت. من باز هم اعلام می‌کنم اگر بودیم به سرمربی کمک می‌کنیم در غیر این صورت کار را به دست سرمربی می‌سپاریم.

 

عاشوری ادامه داد: خوشحال هستم که در پرسپولیس با گروهی کار می‌کنم که رویانیان آنها را به پرسپولیس آورده، چون از لحاظ مدیریت کار خود را بلد هستند. من مربی نیستم که بخواهم هندوانه زیر بغل کسی بگذارم اما در یک جلسه که با رویانیان داشتم برنامه ریزی ایشان را از 4 ماه پیش می‌دانستم و نتیجه‌اش هم الان مشخص است.

 

وی در خصوص احتمال حذف جام حذفی نیز گفت: خیلی در این باره فکر نکرده‌ام، اما آنهایی که تصمیم گیرنده هستند به این نتیجه رسیده‌اند که این اتفاق بیفتد.

 

عاشوری درباره قرعه پرسپولیس در بازی‌های لیگ برتر نیز گفت: نگرانی من بابت فاصله کم بازی‌ها است. فصل قبل هم متاسفانه این اتفاق برای ما افتاد. ما در هفته ششم باید در دربی به مصاف استقلال برویم. ما قبل از این بازی حدو 3 هفته در تهران بازی نداریم و باید به بیرون از خانه برویم باید به فکر این بازی‌ها تا قبل از دربی باشیم. وظیفه من برنامه ریزی برای پرسپولیس تا آمدن سرمربی است. به زودی جدول لیگ را بررسی خواهم کرد و سپس درباره موضوع اظهار نظر خواهم کرد.

 

*جلال حسینی:

امیدوار هستم که باشگاه پرسپولس تصمیم درست برای انتخاب سرمربی را بگیرد.

وی در پاسخ به سؤالی که چرا متسو به پرسپولیس نیامد نیز گفت: من در این باره نمی‌توانم حرفی بزنم، چون به من ربطی ندارد. وظیفه من خدمت در داخل زمین است و همین که به وظیفه خودم برسم خوب است.

 

حسینی در پاسخ به سؤالی که سازمان لیگ قصد دارد 9 بازیکن را به خاطر رعایت نکردن سقف قراردادها اجازه ندهد تا در لیگ بازی کنند نیز گفت: من در جریان این موضوع نیستم، اجازه دهید اسامی اعلام شود بعد در مورد اظهار نظر کنید.

 

وی در پایان درباره اظها نظر‌های هاشم بیک زاده علیه علیرضا مرزبان اظهار داشت: این موضوع هم به من ربطی ندارد، من فقط دنبال این هستم که کار خودم را انجام دهیم.

 

* محسن بنگر:

خوشبختانه تمرینات خوبی را دنبال می‌کنیم، اگر سرمربی باشد یا نباشد الان هیچ فایده‌ای ندارد چون ما در حال گذراندن دوره بدنسازی هستیم. این دست مسئولان باشگاه است که چه روزی سرمربی می‌آید.

 

بنگر درباره برنامه‌های بازی‌های لیگ برتر نیز گفت: من شنیده‌ام به جز یک روز تا 9 هفته در تهران بازی نداریم اما در دور برگشت کار برای ما راحت می‌شود، اگرچه این موضوعات برای ما مهم نیستند. مهم برای ما بردن در داخل و بیرون خانه است که امیدوارم با حمایت بازیکنان به هدف‌مان برسیم.

 

مدافع پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که سازمان لیگ به علت رعایت نکردن سقف قراردادها قرار است برای 9 بازیکن کارت بازی صادر نکند، عنوان کرد: دلیلش چیست؟ اگر ما سقف قرارداد را رعایت نکردیم مرا دعوت می‌کنند و درباره‌اش از بنده توضیح می خواهند، اگر در این مورد سؤال دارید از مسئولان باشگاه بپرسید.

 

وی در پایان در مورد اظهارات هاشم بیک ‌زاده علیه مرزبان نیز گفت: مرزبان در سپاهان زحمات زیادی را کشیده است. بیک زاده نظرش را گفته و حتما ایشان چیزی می‌داند که این حرف را زده، من برای مرزبان احترام خاصی قائلم و حرفی در این مورد ندارم.

 

*کاظمیان:

خودمان دوست داریم هوادار در تمرین حضور داشته باشد، اما سیاست باشگاه طوری است که دوست دارد بازیکنان با تمرکز به کار خود ادامه دهند و این تصمیم گرفته شده، حالا هفته‌ای یک یا دو جلسه قرار است هواداران به تمرین بیایند که به نظر من بد نیست.

 

کاظمیان در مورد انتخاب سرمربی پرسپولیس نیز گفت: خود بازیکنان نیز دوست دارند که تکلیف سرمربی روشن شود و نمی‌ دانم که هوادار با کدام مربی مشکل دارد و با کدام مربی مشکل ندارد.

 

کاظمیان در خصوص حذف مسابقات جام حذفی عنوان کرد: شنیده‌ام که قرار است جام حذفی را حذف کنند، اما دلیلش را نمی‌دانم. بالاخره با 70 میلیون هوادار یک جام برای فوتبال ما نمی‌تواند خوب باشد. حداقل ما 30 و 40 میلیون هوادار داریم که به شخصه دوست دارند جام حذفی هم برای آنها برگزار شود. من از برنامه‌های کی‌روش خبری ندارم اما بازی‌های جام حذفی چندان چشمگیر نیست. ما باید بحث تیم ملی را با سایر ماجراها جدا کنیم. اگر جام حذفی برگزار شود لطمه‌ای به فوتبال ما نمی‌خورد. به نظرم کی روش برای تیم ملی برنامه‌های فوتبالی دارد که تصمیم گرفته این ماجرا را وسط بکشد. البته ما همه باید به تیم ملی کمک کنیم تا دچار مشکل نشوند.

 

وی با انتقاد از برخی ها خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی ها اعلام می‌کنند فوتبالیست‌ها هر پولی را که دوست دارند، می‌گیرند. ما اگر پولی می‌گیریم فلان تومان باید مالیات دهیم، جالب این است که پول مالیاتی را که می‌دهیم بیشتر از پولی است که از باشگاه گرفته‌ایم. من در فوتبال ایران هیچ پولی نگرفته‌ام.

 

بازیکن پرسپولیس گفت: من 3 سال در سایپا بودم و 9 میلیارد تومان از این تیم گرفتم بعد به الاهلی امارات رفتم و 300 هزار دلار دریافت کردم که فکر می‌کنم 2 میلیون دلار حال حاضر باشد، من 12 سال پیش این پول را از الاهلی گرفتم. من از اولین سالی که در پرسپولیس بازی می‌کردم 120 میلیون تومان از این تیم طلب دارم بعد از اینکه از امارات به ایران آمدم به من گفتند به بهترین تیم ایران برو و مشکلی نداری به همین دلیل به سپاهان رفتم و هنوز نصف قراردادم را به من نداده‌اند. از پرسپولیس پارسال هم فقط 140 میلیون تومان گرفتم و امسال هم دیگر خبری نیست.

 

کاظمیان در پاسخ به سؤالی که برخی قراردادها گفته می‌شود 2 میلیاردی است؛ گفت: من به نوبه خودم می‌گویم از این نوع قراردادها در فوتبالم ندیدم. در فوتبال ایران قرارداد خوبی می‌بنندند، اما گرفتن پول با خدا است. قانون های من درآوردی کاری می کند که پول یک بازیکن را ندهند. سازمان لیگ سقف تعیین می‌کند و سازمان‌های دیگر تصمیم‌های دیگر می‌گیرند. در کل جو علیه فوتبال زیاد است و برخی مبالغ اعلام می‌شود فق در حد حرف است و نه مسئله دیگر.

 

*شهاب گردان:

اکثر تیم‌ها در حال حاضر دوران بدنسازی خود را پشت سر می‌گذارند، خدا را شکر در پرسپولیس مربی بدنساز کاربلدی حضور دارد و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از برنامه‌ها عقب نیستیم.

 

گردان درباره قرعه کشی لیگ برتر نیز گفت: ما بازی سخت و آسان نداریم؛ همه بازی‌ها را باید انجام دهیم و برای ما هیچ فرقی ندارد. ما فقط یک مشکل داریم که گرمای شدید هوا در هفته اول در آبادان است. البته همه بازی‌ها سخت است و نباید دنبال بازی آسان باشیم.

 

گردان درباره احتمال لغو مسابقات جام حذفی عنوان کرد: من از این موضوع خبری ندارم و نمی‌دانم باید چه حرفی بزنم. اصلا مگر می‌شود جام حذفی را برگزار نکنیم من این حرف را تازه شنیدم به همین دلیل زیاد نمی‌توانم درباره آن توضیح دهم.

 

گردان در پایان درباره صادر نشدن کارت 9 بازیکن به دلیل رعایت نکردن سقف قرار دادها نیز گفت: از این موضوع خبری ندارم، من سقف قرارداد را رعایت کردم و این موضوع را بارها گفته‌ام.

 

* محمد نوری:

به نظرم تعطیلی جام حذفی تصمیم خوبی است. وقتی که برخی از تیم‌ها در جام حذفی به میدان نمی‌روند اگر این بازی‌ها لغو شود، بازیکنان می‌توانند استراحت کنند و برای هماهنگی بیشتر به اردوی تیم ملی بروند. هدف فوتبال ما این است که تیم ملی موفق باشد و ما به جام جهانی برویم، هر کاری که برای فوتبال ملی انجام دهیم به نظرم کم است.

 

وی افزود: درست است خیلی از کشورها جام حذفی خود را تعطیل نمی‌کنند اما باید قبول کنیم لیگ ایران پتانسیل بازی‌های 18 تیمی را ندارد. ما باید 14 یا 16 تیم لیگ خودمان را برگزار کنیم به خاطر همین است که بازی‌ها فشرده می‌شود و بازدهی لازم وجود ندارد تیم ملی ما هم به مشکل بر می‌خورد و مطمئن هستم سال آینده که جام حذفی حذف شود لیگ برتر ما پویا تر می‌شود و به نفع فوتبال ما است.

 

نوری درباره حواشی‌های اخیر پرسپولیس در مورد سقف قراردادها نیز گفت: متاسفانه سقف قرارداد قانونی الکی بود. سقف قراردادها اکنون به کف قراردادها تبدیل شده، خیلی بالای سقف می‌گیرند ولی پرسپولیس تیم دولتی است و ما سقف ‌ها را رعایت کردیم. اگر 3 نفر که تخلف کرده‌اند اسم‌هایشان اعلام شود که مردم بدانند، اما این افراد در پرسپولیس نیستند و متاسفانه بعضی‌ها کمی شلوغ کرده‌اند.

 

نوری در پایان در پاسخ به سؤالی که آیا می‌توان به بازیکنان پرسپولیس اگر هم سقف را رعایت نکرده باشند اجازه بازی ندهند، اظهار داشت: این موضوع برایشان دردسرساز می‌شود، اکنون تمرین ما مانند 15 سال پیش شده، هواداران می‌آمدند و تیم را حمایت می‌کردند، حالا هم همان شرایط است. مردم با پرسپولیس آشتی کرده‌اند و اگر بخواهند کار غیر معقول انجام دهند به نظرم هواداران این موضوع را قبول نمی‌کنند. همه باید به دنبال این باشیم تا هواداران به فوتبال ما بیایند و آنها را کنار نزنیم.

*محسن عاشوری:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)