مرجع خبری پرسپولیس : تمرین امروز پرسپولیس با حضور کریم انصاری‌فرد در نوبت بعداز ظهر برگزار شد.

 

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر امروز از ساعت 18:35 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا به وزنه زدن پرداختند، سپس به کار با توپ پرداختند.

 

* کریم انصاری‌فرد پس از ثبت قرارداد در تمرین امروز حضور پیدا کرد. او با برخورد گرم حدود 100 هوادار مقابل درب ورزشگاه مواجه شد. هواداران شعار می‌دادند “آقای گل به پرسپولیس خوش آمدی”.

 

* انصاری‌فرد پس از حضورش در ورزشگاه درفشی‌فر در برابر لوگویی که در کنار کلینک باشگاه بود ایستاد و عکس گرفت. خبرنگاران از وی خواستند با انگشت خود عدد 6 را نشان دهد که وی از این کار خودداری کرد و گفت باید همه چیز را در زمین نشان بدهد.

 

*در ابتدای تمرین حدود 100 هوادار حضور داشتند که با گذشت زمان تقریبا به 200 نفر رسیدند. این هواداران با دستور عاشوری پشت در‌های ماندند و اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند. هواداران با سر دادن شعارهایی علیه عاشوری اعتراض خود را اعلام کرده و از علی کریمی خواستند برای حضورشان وساطت کند!

 

پس از گذشت سی دقیقه از تجمع هواداران پشت درهای بسته به خاطر ایجاد آلودگی صوتی و اعتراض اهالی ساختمان های اطراف ورزشگاه،  پلیس 110 در محل حاضر شد. جالب اینکه ماموران نیروی انتظامی از مسئولان پرسپولیس درخواست کردند برای عدم ایجاد ازدحام و سر و صدای بیش از حد اجازه ورود تماشاگران به داخل ورزشگاه صادر شود که با مخالفت پرسپولیسی ها مواجه شدند! همین موضوع باعث شد تا هواداران باز هم به شعارهای خود علیه عاشوری ادامه دهند و با تشویق کریمی از او بخواهند که برای حضورشان در ورزشگاه پا در میانی کند.

 

پس از گذشت دقایقی از تمرین شیرینی معاون باشگاه پرسپولیس در میان هواداران حضور پیدا کرد و به آنها گفت: “طبق قانون باشگاه و به خاطر خود پرسپولیس باید تمرین پشت در‌های بسته باشد و با این شعارها شما فقط تمرکز تیم را به هم می‌زنید” اما هواداران هم اعتراض خود را ادامه داده و اعلام کردند در فوتبال اروپا هم چنین رفتاری با تماشاگران نمی شود و بهتر است مسئولان باشگاه پرسپولیس در مصاحبه هایشان از علاقه به هواداران سخن نگویند!

 

معاون اجرایی باشگاه در ادامه صحبت‌هایش به هواداران گفت شما نباید هواداران ما را با تیم‌های دیگر مقایسه کنید و اگر درهای ورزشگاه گشوده شود باید هواداران بدون دادن شعار روی سکوها بنشینند. از این پس نیز هر روز که قرار بود تمرین با حضور هواداران برگزار شود، از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی همچنین برای هواداران شرط گذاشت در صورتی که درهای ورزشگاه باز شود هواداران حق ندارند در انتهای تمرین مقابل ورزشگاه تجمع و برای اعضای تیم مشکل ایجاد کنند. در این لحظه کریمی وساطت کرد و پس از گفت‌وگو با عاشوری و شیرینی معاون باشگاه هواداران مجوز حضور در ورزشگاه را دریافت کرده و به عاشوری قول دادند که سکوت کنند!

 

* در تمرین امروز محسن بنگر غایب بود.

 

* 18 بازیکن در تمرین حضور داشتند.

 

* کریمی پس از دیدن انصاری‌فرد با وی دقایقی در کنار زمین به گفت‌ وگو پرداخت.

 

* انصاری‌فرد با پیراهن شماره 9 کار خود را شروع کرد.

 

* چیذری با انصاری‌فرد تمرینات اختصاصی انجام داد.

 

* کنترل ضربان قلب بازیکنان توسط کریمی نیز در نوع خود جالب بود. در هر دور از دویدن کریمی ضربان قلب بازیکنان را کنترل و با فریاد بلند اعلام می‌کرد.

 

*بازیکنان پرسپولیس در مرحله سوم تمرین خود با توب به دور زمین ورزشگاه درفشی فر می دویدند، وقتی که به قسمت شرقی ورزشگاه می‌رسیدند توپ را روی دروازه سانتر می‌کردند و وقتی به سمت غرب ورزشگاه می‌رسیدند به سمت دروازه شوت می‌زدند.

 

* هواداران پس از اینکه در ورزشگاه مستقر شدند در سکوت کامل تمرین را تماشا کردند.

 

* تعدادی از مسئولان باشگاه در زمین همجوار زمین درفشی‌فر به فوتبال پرداختند.

 

*علی کریمی در اواخر تمرین در نقش یک دروازه بان ظاهر شد و اقدام به دفع ضربات بازیکنان کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)