مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز رضايت از روند تمرينات آماده‌سازي اين تيم گفت: سرمربي جديد پرسپوليس بهتر است هرچه زودتر انتخاب شود و من هم براي تمديد قراردادم طبيعتا منتظر اين موضوع هستم.

 

محسن عاشوري درباره روند تمرين‌هاي آماده‌سازي تيم فوتبال پرسپوليس اظهار كرد: خوشبختانه احساس مسئوليت فوق‌العاده خوبي از سوي بازيكنان در تمرين‌هاي پرسپوليس به چشم مي‌خورد.

 

همه آن‌ها مي‌دانند كار سختي دارند و ما هم كاملا متوجه اين موضوع هستيم و با اين ذهنيت تمرين مي‌كنيم. چيذري مربي بدنساز ما هم روش خوبي را براي تمرين‌هاي بدنسازي به كار گرفته است كه بسيار به درد فوتباليست‌هاي ما مي‌خورد.

 

وي در واكنش به طول كشيدن انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس گفت: سرمربي تيم هرچه زودتر انتخاب شود، بهتر است اما اين دليل نمي‌شود كه ما بنشينيم و غصه بخوريم. مديريت باشگاه به بنده ا ختيار تام داده است تا تمرين‌ها را هرچه باقدرت‌تر پيش ببريم، چه برنامه‌هاي بدنسازي و چه كارهاي ديگر. من براي اردو و ديدارهاي تداركاتي پرسپوليس هم برنامه‌ريزي كرده‌ام تا همه كارها با هماهنگي به خوبي پيش رود. اين برنامه‌ها را مكتوب به مديريت باشگاه داده‌ام.

 

عاشوري در پاسخ به اين سوال كه چه اردو و بازي‌هاي تداركاتي به پرسپوليس پيشنهاد داديد، گفت: در برنامه پيشنهادي من قرار است از 10 تا 20 تيرماه اردويي را در تركيه برگزار كنيم. همچنين انجام دو بازي تداركاتي در آنجا را پيش‌بيني كرده‌ام كه يكي با تيمي از روماني و ديگري با تيمي از آذربايجان خواهد بود. همچنين در صورتي كه جمع بازيكنان‌مان بيش از 20 نفر بود، ديداري را هم با تيم پيكان در تركيه خواهيم داشت.

 

وي در واكنش به اينكه فكر مي‌كنيد كدام يك از گزينه‌هاي مطرح شده براي هدايت پرسپوليس مي‌توانند انتخاب‌هاي مناسب‌تري باشند گفت: هرچند سبك كار مربياني كه مطرح شده با يكديگر متفاوت است اما من فقط اميدوارم بهترين گزينه براي پرسپوليس انتخاب شود.

 

عاشوري با بيان اينكه هنوز قراردادي با باشگاه پرسپوليس امضا نكرده است در پاسخ به اين سوال كه آيا براي اين اقدام منتظر انتخاب سرمربي جديد هستيد به ايسنا گفت: در صحبتي كه من با مديريت باشگاه داشتم، گفتم كه هر كمكي كه از دستم بربيايد براي پرسپوليس انجام مي‌دهم. هنوز قراردادي امضا نكرده‌ام و طبيعتا بايد تا انتخاب سرمربي جديد تيم صبر كنيم. درباره مربي گلرها هم فكر مي‌كنم سرمربي با خودش بياورد.

 

مربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه اين تيم چه رويه‌اي را بايد در پيش گيرد تا با اين همه ستاره كه جذب كرده درگير مسائل حاشيه‌اي نشود، گفت: تمام بازيكناني كه با پرسپوليس قرارداد بستند در اين باره توجيه شده‌اند. مديريت باشگاه در اين زمينه با بازيكنان صحبت كرده و نكاتي را گوشزد كرده است. خود بازيكنان هم بسيار باهوش هستند و مي‌دانند اين موضوع چقدر اهميت دارد. يكي از تلاش‌هاي باشگاه در طول فصل همين خواهد بود كه اوضاع تيم و بازيكنان به خوبي كنترل شود تا در آينده مشكلي پيش نيايد.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بازيكناني كه پرسپوليس گرفته با مشورت و نظر شما هم بوده است، اظهار كرد: در طول فصل و چندين ماهي كه دنيزلي سرمربي تيم بود و با يكديگر همكاري مي‌كرديم درباره حضور بازيكنان مختلفي در پرسپوليس صحبت كرديم. باشگاه هم از اين موضوع مطلع بود. در نهايت بر اساس جمع‌بندي‌هاي صورت گرفته، اقدام به جذب بازيكنان مختلف كردند.

 

عاشوري در واكنش به اينكه با توجه به خصوصيات نسبتا مشابهي كه سه مهاجم پرسپوليس يعني ايمون زايد، محمد قاضي و كريم انصاري فرد دارند، آيا فكر نمي‌كنيد حضور اين سه مهاجم در يك تيم كه به احتمال قوي يكي از آن‌ها را نيمكت‌نشين مي‌كند، مي‌تواند حاشيه‌هايي را در پي داشته باشد، به ايسنا گفت: همه اين مهاجماني كه نام برديد حرفه‌اي هستند و مي‌دانند آخرين تصميم را براي حضور آن‌ها در تركيب اصلي سرمربي مي‌گيرد و تمامي مسائل فني به او برمي‌گردد. آن‌ها مي‌دانند بايد با توجه به آمادگي فيزيكي‌شان و البته تاكتيك‌هاي تيمي در تركيب قرار مي‌گيرند. من با قاضي و انصاري فرد تاكنون كار نكرده‌ام اما ايمون زايد را كاملا مي‌شناسم. او بازيكن حرفه‌اي است و مرتب مواظب شرايط بدني‌اش بود. الان مهاجمان حرفه‌اي به علوم روز فوتبال تا حدي آگاهي دارند و مي‌دانند سرمربي تيم از آن‌ها چه مي‌خواهد.

 

وي با بيان اينكه از جذب محمدرضا خلعتبري بي‌اطلاع است درباره اضافه شدن بازيكنان ديگري به جمع پرسپوليسي‌ها گفت: احتمالا دو بازيكن خارجي ديگر جذب خواهيم كرد كه يكي از آن‌ها قطعا گلر خواهد بود اما آن دروازه‌بان قطعا آودوكيچ نخواهد بود.

 

مربي پرسپوليس درباره اولين بازي اين تيم در ليگ برابر صنعت نفت در آبادان نيز خاطرنشان كرد: ما تنها نگران شرايط آب و هوايي در آبادان هستيم كه اميدواريم سازمان ليگ به اين موضوع توجه جدي كند. در آن زمان سخت است بتوان در آبادان فوتبال بازي كرد. بي‌شك تيم‌ها در اول فصل نسبت به هم شناختي ندارند و پرسپوليس بايد براي موفقيت بيشتر روي برنامه‌ها و عملكرد خود تمركز كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)