مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوت باشگاه پرسپوليس گفت: در صورتي كه علي پروين هدايت پرسپوليس را بر عهده بگيرد لازم است افراد متبحري در كنار او حضور پيدا كنند.

 

جعفر كاشاني درباره احتمال انتخاب علي پروين به عنوان سرمربي فصل آينده پرسپوليس گفت: پروين مربي با تجربه‌اي است، اما براي اين كه در پرسپوليس موفق شود بايد افراد متبحر و متخصص را در كنار خود داشته باشد كه در همه زمينه‌ها كار را به دست بگيرند.

 

 

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا انتخاب علي پروين به عنوان سرمربي پرسپوليس نوعي بازگشت به عقب نيست؟ اظهار كرد: به همين دليل است كه مي گويم افراد متخصص بايد در كادر فني پرسپوليس باشند. اميدوارم از گذشته درس بگيريم و با رفع معايب، راه آينده را همواره كنيم.

 

 

كاشاني همچنين با بيان اين كه موفقيت‌هاي مقطعي فايده‌اي ندارد، گفت: باشگاه بايد ساختار و تشكيلات منسجم داشته باشد و به دنبال سازندگي باشد. من نمي‌دانم اهداف مسئولان پرسپوليس چيست، اما اميدوارم با توجه به جذب ستارگان زياد به اهداف خود برسند.

 

بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه گفت: اميدوارم هر چه سريع‌تر با انتخاب يك مربي خوب، حلقه مفقوده پرسپوليس هم پيدا شود تا اين تيم به صورت منسجم و خوب وارد مسابقات شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)