مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرچند فعلا در فصل بدنسازی هستیم و سرمربی نقش زیادی در این بخش ندارد، اما باید تکلیف نیمکت تیم هر چه زودتر مشخص شود.

 

محسن عاشوری در حاشیه تمرین امروز چهارشنبه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شرایط تمرینات این تیم تصریح کرد: این روزها اوج تمرینات ماست.

 

ما برای بازیکنان توضیح داده‌ایم که چون از برنامه اصلی عقب هستیم باید تمرینات پرفشاری را پشت سر بگذاریم تا به شرایط مورد نظر برسیم.

 

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان هم همکاری کاملی با ما داشتند و فشار تمرینات را تحمل کردند. فرهاد چیذری مربی بدنساز هم روی همه چیز کنترل دارد.

 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اردوی خارجی این تیم، تاکید کرد: قرار است در کشور ترکیه اردو بزنیم. ما نیاز به چند بازی تدارکاتی داریم. فاز دیگر تمرینات ما در ترکیه پیگیری می‌شود تا علاوه بر استراحت، تمرینات سرعتی و تغذیه خوب، بازیکنان بیشتر با هم آشنا شوند.

 

عاشوری در پاسخ به این سئوال که تکلیف پست هافبک دفاعی چه شد؟ گفت: باشگاه با یک بازیکن خارجی در این پست به توافق رسیده است که به زودی به تمرینات ما اضافه می‌شود.

 

وی همچنین با اشاره به بازی‌های تدارکاتی پیش از فصل تصریح کرد: اگر تعداد نفرات ما بالای 20 نفر باشد قطعا سه بازی دوستانه انجام می‌دهیم در غیر اینصورت دو مسابقه در نظر می‌گیریم.

  

عاشوری در پایان درباره نگرانی هواداران این تیم از انتخاب دیرهنگام سرمربی و هماهنگ نبودن بازیکنان در فصل بعد، تاکید کرد: خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس اکثرا کنار هم بازی کرده‌اند و از این بابت نگران نیستیم، ولی مربی باید زودتر انتخاب شود. البته وقتی در این خصوص با رویانیان صحبت می‌کردم گفت که باید بهترین تصمیم را برای انتخاب سرمربی بگیرد. من هم به او حق می‌دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)