مرجع خبری پرسپولیس : رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت:‌ تلاش‌های بسیار جدی طی روزهای اخیر برای اخذ میزبانی تیم فوتبال سایپا در برابر استقلال و پرسپولیس انجام داده و همچنان پیگیر احقاق این حق هستیم.

 

محمد محمودی اظهار داشت: طی چند سال اخیر تیم‌های مختلفی از استان تهران با هدف توسعه فوتبال در سراسر کشور به استان‌های دیگر منتقل شدند.

 

وی تصریح کرد: این تیم‌ها در هر فصل از رقابت‌های لیگ برتر چهار بار باید با تیم‌های استقلال و پرسپولیس مسابقه دهند که از این میان دو دیدار را میزبان هستند.

 

* سایپا تنها تیمی است که میزان سرخابی‌ها نبود

رئیس هیئت فوتبال استان البرز با اشاره به برگزاری منظم دیدارهای لیگ برتر طی یازده دوره اخیر اظهار داشت: با تلاش هیئت‌های فوتبال استانی‌، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و بالاخره نهادهای انتظامی و امنیتی، دیدارهای استقلال و پرسپولیس در شهرستان‌ها بدون هیچ مشکل امنیتی حادی برگزار شده و هیچ زمانی حضور سرخابی‌ها در شهرستان‌ها برای کشور بحران ایجاد نکرده است.

 

محمودی متذکر شد: از این میان تنها سایپای البرز است که نمی‌تواند از حق میزبانی خود در برابر تیم‌های استقلال و پرسپولیس استفاده کند.

 

* خواسته به حق البرزی‌ها برای میزبانی سرخابی‌ها

وی با اشاره به انتقاد مردم استان البرز به این موضوع ابراز داشت: آنها حق دارند که در استان خود میزبان تیم‌های پرطرفدار کشورمان باشند.

 

رئیس هیئت فوتبال استان البرز ادامه داد: علت اصلی عدم برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در کرج مشکلات و نواقص ورزشگاه انقلاب این شهرستان بود که بر طرف شده است.

 

محمودی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه تمهیداتی برای رفع این مشکل صورت گرفته است؟ گفت: ما نواقصی که از سوی مسئولان استانی و کشوری مطرح شده بود را بر طرف کرده و دیگر مشکل خاصی از نظر امکانات برای میزبانی از سرخابی‌ها نداریم.

 

وی ادامه داد: بنابراین در این فصل می‌توانیم دیدارهای استقلال و پرسپولیس را به میزبانی سایپا و در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کنیم که البته تصمیم‌گیری نهایی بر عهده مسئولان استانی و انتظامی است.

 

این مسئول اعلام کرد: با توجه به در پیش بودن رقابت‌های لیگ برتر به صورت جدی احقاق این حق مردم البرز و باشگاه سایپا را پیگیری کرده و به تلاش‌های خود ادامه خواهیم داد.

 

محمودی در پایان با بیان اینکه مسئولان باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا و اداره کل ورزش و جوانان البرز در این زمینه تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند، متذکر شد: طی روزهای آینده مذاکراتی با نهادهای مسئول و تصمیم‌گیر از جمله شورای تامین و نیروی انتظامی خواهیم داشت و امیدواری با رفع دغدغه‌های باقی مانده بتوانیم به خواسته مردم البرز پاسخ دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)