مرجع خبری پرسپولیس : کریم انصاری فرد گفت: بعد از چند سال بالاخره به پرسپولیس آمدم. خدا را شکر که توانستم بهترین تصمیم را بگیرم. از اینکه رقابت سنگین باشد هم ترسی ندارم.

 

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال گفت: خدا را شکر می کنم که به پرسپولیس آمدم. این یک اتفاق خوب در زندگی ورزشی من است که بالاخره اتفاق افتاد.

 

از چند سال قبل پرسپولیس صحبت از حضور من بود اما هر بار، این مساله با مشکلی روبرو می شد تا اینکه دوباره برای این فصل بحث حضور من در پرسپولیس قوت گرفت. در نهایت بعد از رایزنی هایی که داشتیم بالاخره به پرطرفدارترین تیم ایران آمدم.

 

مهاجم پرسپولیس درباره حرف و حدیث هایی که پس از قطعی شدن حضورش در پرسپولیس مطرح شد، گفت: کارها درست و قانونی انجام شد و نیازی نیست که درباره اش صحبت شود. بعضی هم گفتند که من بازار گرمی می کردم، در حالی که حق طبیعی هر بازیکنی است که برای رسیدن به بهترین شرایط تلاش کند. در این بین پیشنهادهای مختلف مطرح می شود که بازیکن مذاکره می کند. موارد زیادی هم روی گرفتن بهترین تصمیم تاثیر گذار است که فقط مسائل مالی نیست. در نهایت خدا را شکر می کنم که کمک کرد بهترین تصمیم را بگیرم.

 

انصاری فرد درباره رقابت بالایی که در حمله پرسپولیس وجود دارد و اینکه آیا آقای گل خواهد شد، تصریح کرد: رقابت که سالم باشد، مشکلی وجود ندارد، اتفاقا کیفیت تیم و بازیکن را بالا می برد. ما باید سعی کنیم رقابت سالم باشد و من این را در تیم می بینم. من سال قبل آقای گل شدم ولی فوتبال غیر قابل پیش بینی است. نباید اینطور فکر کرد که مثلا در هر بازی گل خواهم زد. همه بازیکنان سعی و تلاش می کنند تا تیم موفق شود. در واقع آنچه مهم است این است که پرسپولیس بیشتر از سایر تیم ها گل بزند و آقای گل باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)