مرجع خبری پرسپولیس : محسن عاشوری گفت: سرمربی پرسپولیس به زودی معرفی می شود و در حال حاضر هم تمرینات بدنسازی را بی کم و کاست دنبال می کنیم.

 

محسن عاشوری اظهار داشت؛ تمرینات بدنسازی به شکل کاملا منظم و هدفمند دنبال می شود و از این ناحیه جای هیچ نگرانی نیست.

 

ما کاملا امیدواریم که با ادامه روند فعلی با توجه به تلاشی که از بازیکنان شاهد هستیم در موعد مقرر در فرم ایده آل قرار بگیریم. در مقطع فعلی آنچه اهمیت دارد، این است که کار بدنی بطور دقیق انجام شود و تا هفته آینده که کار با توپ بیشتر خواهد شد، سرمربی هم از سوی باشگاه تعیین می شود.

 

وی ادامه داد: آنچه در نظر داریم این است که در ادامه برنامه اردو را داشته باشیم، البته برنامه قطعی پس از معرفی سرمربی از سوی باشگاه اعلام می شود. به طور کلی هدف از اردو این است که بچه ها را کاملا در اختیار داشته باشیم و چند بازی دوستانه هم انجام بدهیم.

 

مربی پرسپولیس درباره هدف از بازی های دوستانه با توجه به اینکه بازیکنان از نظر بدنی تحت فشار هستند، تصریح کرد: بازیکنان برای مدتی در استراحت بودند و با شروع تمرینات هم بیشتر برنامه های بدنسازی داشته ایم. البته در تمرینات کار با توپ هم داریم که با توجه به فشار بدنسازی تا حد امکان از شوت زدن و استارت ممانعت می شود. با توجه به اینکه برنامه تمرینات از هفته آینده تغییر می کند، قصد داریم بازی های دوستانه هم در دستور کار قرار بگیرد تا بازیکنان از بازی فوتبال دور نشوند.

 

عاشوری در پایان در ارتباط با شرایط کاری خود، اظهار داشت؛ پس از سال ها بودن در کنار پرسپولیس به عنوان بازیکن و مربی، برای اینکه با پرسپولیس همکاری کنم حتما به قرارداد نیاز نیست. با حضور سرمربی جدید هم این حق طبیعی او و باشگاه است تا در ارتباط با کادر فنی تصمیم بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)