مرجع خبری پرسپولیس : داريوش خواجه نوري آهنگساز و خواننده سرود رسمي پرسپوليس كه سه سال و نيم فعاليت‌هاي اصلي خود را به حالت معلق درآورده تا كار پرسپوليس را روانه بازار كند، به زودي نتيجه فعاليت‌هاي خود را روانه بازار خواهد كرد.

 

خواجه نوري در مورد انتشار سرود سرخ مي‌گويد: حداكثر تا دو هفته آينده نتيجه كار ما روانه بازار خواهد شد. همانطور كه به هواداران قول داده بوديم اين اتفاق قبل از شروع فصل جديد رخ خواهد داد و مجموعه ترانه سرخ بيرون مي‌آيد.

 

 

در حال حاضر مشغول طي مراحل قانوني انتشار اين كار هستم و به زودي محصول نهايي را به دست هواداران خواهم رساند.


وي درباره محصول نهايي توضيح مي‌دهد: «پكيجي كه قرار است ارائه شود علاوه بر سرود پرسپوليس به صورت صوتي شامل 4 دي‌وي‌دي خواهد بود كه هر كدام يك بخش را در بر مي‌گيرد؛ پشت صحنه حضور بزرگان پرسپوليس در استوديو، خود سرود به صورت تصويري، خاطرات متفاوت بازيكنان و البته كليپي ديدني از تاريخ پرسپوليس. اين پكيج در شكلي متفاوت، همراه با يك دفترچه ارائه خواهد شد.»

خواجه نوري ادامه مي‌دهد: «در اين كار بيش از 40 تن از بزرگان پرسپوليس شركت كرده‌اند و محصول نهايي بسيار نفيس، متفاوت و ماندگار خواهد شد به طوري كه مي‌تواند در آرشيو هر هوادار پرسپوليس يك گنجينه به يادماندني باشد.»

آهنگساز و خواننده سرود پرسپوليس مي‌گويد: «خوشحالم كه انتشار اين آلبوم مصادف شد با دوره مديريت رويانيان چون من مدام پيگير اخبار پرسپوليس هستم و مي‌دانم ايشان چه خدماتي در باشگاه انجام داده‌اند كه محدود به انتشار سرود رسمي پرسپوليس نيست.» وي ادامه مي‌دهد: «رويانيان پس از سال‌ها قطب اصلي فوتبال ايران را زنده كرده و به دوران اقتدار خود برمي‌گرداند ضمن اينكه به 70 درصد جامعه و هواداران پرسپوليس كه شايد تعدادشان به 40 ميليون نفر برسد انرژي و نشاط مي‌بخشد.» وي ادامه مي‌دهد: «شايد تا حالا كسي به اين نكته اشاره نكرده باشد اما وقتي 70 درصد جامعه خوشحال و با نشاط باشند چرخ‌هاي مملكت راحت‌تر مي‌گردند. هوادار پرسپوليس كه با باخت اين تيم ناراحت و كلافه است با شنيدن اين اخبار خوب شادابي و نشاط خاصي پيدا مي‌كند و راحت‌تر سر كار مي‌رود.»
خواجه نوري مي‌گويد: «از طرفي با پر شدن ورزشگاه، رويانيان مي‌تواند براي باشگاه درآمدزايي كند و اتفاق ديگر آن است كه هواداراني كه با پرسپوليس قهر كرده بودند را به ورزشگاه برمي‌گرداند. به نظر من رويانيان كارهاي اساسي بسياري را در پرسپوليس انجام داده كه نمونه‌اش بازگرداندن نام پرسپوليس بوده است. او در حال تبديل تيم به باشگاه است و اقدامات بسياري را در دستور كار دارد تا پرسپوليس يك باشگاه واقعي و قدرتمند باشد.»

آهنگساز سرود پرسپوليس مي‌گويد: «مطمئنا به فردي كه اين كارهاي بزرگ را مي‌كند حمله مي‌شود. اين شرايطي است كه ما داريم مي‌بينيم اما بي‌انصافي است كه او اينطور مورد هجمه انتقادات قرار بگيرد ولي اين اتفاق كاملا طبيعي است.»

وي در پايان در خصوص خريدهاي پرسپوليس براي فصل جديد مي‌گويد: «همه بازيكنان جذب شده عالي هستند اما باشگاه بايد دو هافبك دفاعي قدرتمند هم جذب كند تا اتفاقي كه فصل قبل براي استقلال افتاد رخ ندهد.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)