مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تیم فوتبال روبین کازان گفت: در دیدار برابر زنیت به دنبال قهرمانی در سوپر جام روسیه هستیم.

 

علیرضا حقیقی در خصوص آخرین وضعیت خودش در تیم فوتبال روبین کازان روسیه اظهار داشت: پس از اینکه بازی مقابل قطر را پشت سر گذاشتیم به اردوی تیم روبین کازان روسیه در اتریش رفتم.

 

این اردو 16 روزه برای تیم روبین کازان در نظر گرفته شده بود که من به دلیل همراهی تیم ملی ایران در 4 روز آن غیبت داشتم.

 

وی افزود: اردوهای پیش فصل خود را شروع کردیم؛ فشار در اردوها و تمرینات بسیار بالاست. متاسفانه من هم به دلیل همراهی تیم ملی ایران و اردوی روبین کازان استراحتی نداشته‌ام. قرار است تا 2 روز دیگر نیز عازم آلمان شویم تا یک اردوی بلند مدت نیز در این کشور داشته باشیم. ما در آلمان قطعا به دنبال کارهای تاکتیکی تیمی خواهیم رفت تا خود را برای حدود یک ماه دیگر برای شرکت در مسابقات لیگ روسیه آماده کنیم.

 

حقیقی خاطرنشان کرد: ‌در حال حاضر همه به فکر بازی سوپرجام روسیه هستیم. همان‌طور که می‌دانید قهرمان جام حذفی و لیگ روسیه با یکدیگر در شهری بی‌طرف رقابت خواهند کرد تا قهرمان سوپر جام روسیه مشخص شود. امیدوارم بتوانم این افتخار را با تیم روبین کازان به دست آورم. البته بازی بسیار سختی داریم. چون تیم زنیت بازیکنان بسیار خوبی را دارد، اما شرایط تیم ما بسیار عالی است.

 

حقیقی در خصوص بازی دوستانه روبین کازان در اردوی اتریش گفت: ما در اتریش در دیداری دوستانه به دیدار شاخدار دونتس اوکراین رفتیم و موفق شدیم با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست دهیم. خوشبختانه یک نیمه برای روبین کازان به میدان رفتم.

 

وی درباره شرایط تیم ملی ایران بعد از بازی با قطر گفت: بعد از اینکه در ازبکستان به یک پیروزی شیرین رسیدیم به جای اینکه به ما تبریک بگویند برخی‌ها ناراحت شدند. درست است در بازی برابر ازبکستان زیاد خوب نبودیم، اما مهم گرفتن سه امتیاز بود که به هدف‌مان رسیدیم. ما باید بدانیم به تساوی یا برد پاداش نمی‌دهند.

 

دروازه بان سابق پرسپولیس تاکید کرد: در بازی با قطر هم آنها 11 نفره در زمین خود دفاع می‌کردند اما کی‌روش روی هم رفته از بازی بازیکنان راضی بود. در حال حاضر تیم ملی نیاز به حمایت دارد. البته انتقاد سازنده نیز می‌تواند به تیم ملی کمک کند. ما همه باید با یکدیگر بسیج شویم تا تیم ملی به جام جهانی برود.

 

دروازه‌بان روبین کازان در خصوص حذف روسیه از یورو 2102 گفت: باور کنید روس‌ها خیلی ناراحت بودند. وقتی من اولین بازی روسیه مقابل چک را دیدم گفتم شک نکنید روسیه جزء 4 تیم خواهد رفت. اما نمی‌دانم در دو بازی بعدی چه اتفاقی افتاد. از این اتفاق تمام روسیه ناراحت هستند. چون در روحیه مردم و بازیکنان روسیه تاثیر منفی داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)